צפו "לפעמים אני מרגיש שאני צריך כנפיים": יובל דיין ועידן עמדי במחווה ליורם טהרלב

"יעלה ויבוא" הוא הפרויקט הראשון במסגרת מיזם "צאן ברזל" שנוצר סביב היצירה של הפזמונאי הסופר והמשורר יורם טהרלב. יובל דיין ועידן עמדי בביצוע מרגש לשירים הנשכחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/22 11:10 ב בשבט התשפב

"לפעמים אני מרגיש שאני צריך כנפיים": יובל דיין ועידן עמדי במחווה ליורם טהרלב
יובל דיין, צילום: שי פרנקו

חלק ב' של מיזם "צאן ברזל" יצא הבוקר (ב') ובו ביצועים של הזמרים המוכרים יובל דיין, עידן עמדי, שירי מיימון, יוני בלוך, יהורם גאון ועוד. הפרויקט הראשון במסגרת "צאן ברזל", אשר נועד להנציח ולכבד את יצירותיהם של גיבורי תרבות ישראלים, משוררים ופזמונאים שעצבו את פס הקול של מדינת ישראל, "יעלה ויבוא" נוצר סביב היצירה של הפזמונאי הסופר והמשורר יורם טהרלב.

עטיפת האלבום

עטיפת האלבום צילום: דוברות

לפני חודשיים יצא סינגל כפול של המיזם, ובו שירים של צמד היוצרים גיא נטש ויהל דורון ונועם קליינשטיין. בחלק הראשון נחשפו 11 שירים בביצועם של שלומי שבת, עדן חסון, יונתן רזאל, שלווה, אלה לביא ואריק פיטרסון, לירון עמרם, אודיה אזולאי, יורם טהרלב והגבעטרון, קמה ורדי (נכדתו של יהורם טהרלב), מוש בן ארי ורוני אלטר. הפרויקט זכה להצלחה גדולה וביקורות מעולות. טהרלב, מועמד לפרס ישראל, נחשב לאחד המעצבים החשובים של הזהות והאתוס הישראלים. 

הזמרת האהובה יובל דיין מופיעה באלבום בביצוע לשירו של טהרלב, "לפעמים אני מרגיש שאני צריך כנפיים" בלחן של יאיר רוזנבלום. השחקן והיוצר, עידן עמדי, שיופיע בקרוב בעונה הרביעית של פאודה, ביצע את השיר "תן לי", שגם אותו כתב יורם טהרלב. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן