שיר חדש סאבלימינל ועמיר בניון בלהיט משותף, הסלבס הגיעו לפרגן

מפגש של ענקים: סאבלימינל ועמיר בניון מהאמנים הגדולים במדינה, משתפים פעולה בסינגל חדש ומרגש "שבת לשבת". סלבס השתפו בקליפ המיוחד, והזמרים חשפו מה יעשו עם ההכנסות מהלהיט

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/21 11:16 ד באלול התשפא

סאבלימינל ועמיר בניון בלהיט משותף, הסלבס הגיעו לפרגן
השיר החדש, צילום: משה נחומוביץ׳

סאבלימינל ועמיר בניון מהאמנים האהובים במדינה, משתפים פעולה בסינגל חדש ומרגש "שבת לשבת". שעושה כבוד ליום השביעי. השיר הוא גם חלק ממהלך חברתי, הכנסות השיר יתרמו לקשישים ומשפחות נזקקות שאין להם אוכל לארוחת שבת.

הדואט "שבת לשבת" נכתב והולחן על ידי קובי שמעוני (סאבלימינל) ואליעד נחום, והוא שיר שמוקדש ליום השבת. השיר נפתח עם קטע מתוך הפיוט "שלום עליכם" ששרים רגע לפני קידוש וארוחת השבת.

הקליפ מדמה כניסת שבת חגיגית, מתחיל ברגע סיום התפילה בבית הכנסת בערב שישי וממשיך לשולחן ארוחת השבת ובו משתתפים ים של כוכבים – סאבלימינל, עמיר בניון, קובי מאור, אלעד לוי, אבי סלמה (מנאייכ), שלמי יפרח (השוטרים), חיים גוזלי אלוף העולם (MMA), שף דימה ועוד. הטקסט עמוק, מרגש ומשקף חשבון נפש של כל אדם כלפי ביתו, סביבתו משפחתו.

בסופו של דבר, שולחן השבת הוא כמו עוגן רוחני של כולנו. הוא מייצג את מה שבאמת חשוב, הביחד שלנו והמשפחה. אחרי מערכות בחירות משסעות, שנתיים של בריחה מהנגיף ורדיפה אחרי פרנסה, אפשר לעצור לרגע, לשמוח על כל הטוב שכן קיים, להבין שמול הדברים המשמעותיים באמת כולנו שווים ומה שיש לנו זה אחד את השני.

גם מבחינה מוזיקלית יש חיבור תרבויות. את הביצוע המרהיב של השניים עוטף עיבוד שרקחו קובי שמעוני, גל כהן ואייל ישי בו הצליחו למזג בין עולמות מוזיקליים שונים ורחוקים לכדי עיבוד עשיר וססגוני, תופים וסאבים של מוזיקת טראפ, קלרינט כליזמרי מצליליי יהדות אירופה לצד רבעי טונים של תזמורת כלי מיתר ערביים.