אחרי שריגש מדינה שלמה: אביחי הולנדר בסינגל חדש

אחרי שמדינה שלמה הזילה דמעות ב"לא נרגע" והשיר "בלתי מנוצח" חדר עמוק ללב וריגש רבים, אביחי הולנדר משחרר סינגל חדש ומרגש שכתב במיוחד לאשתו - "ברית" | האזנה נעימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/21 09:24 כב באייר התשפא

אחרי שריגש מדינה שלמה: אביחי הולנדר בסינגל חדש
ברית. החדש של הולנדר, צילום: דביר הולנדר

אחרי שהסינגל הראשון שלו ריגש מדינה שלמה והציף את הנושא של הלומי קרב, אביחי הולנדר משחרר סינגל חדש. את השיר החשוף כתב הולנדר לאשתו, שלטענתו הצילה אותו מעצמו והאמינה בו מתחילת הדרך. בזכותה הולנדר למד לכתוב גם על הדברים המשמחים והחיוביים בחיים ועל כן השיר קרוי על השם היהודי שקיבלה בגיור שעברה - ברית.

 

הולנדר, בן 28, נשוי ואב לשניים, הפיק וביים את הקליפ המושקע שבו הוא מופיע לראשונה בפנים גלויות יחד עם שותפיו לדרך ולמי שיצפה עד סוף הקליפ מחכה הפתעה מיוחדת.

הסינגלים הקודמים שלו כבר הספיקו לגעת במדינה שלמה שלא יכלה להישאר אדישה, ונכנסו היישר לפלייליסטים של תחנות הרדיו הגדולות בישראל - גלגלצ וכאן ג. אביחי אף ריגש את נשיא המדינה, ראובן ריבלין, לאחר שהופיע בטקס בביתו וגם בטקס בכנסת ישראל לרגל יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל.

השיר "לא נרגע" וקליפ האנימציה היפהפה המלווה אותו, הכו גלים ברשתות החברתיות וזכו לשיתופים רבים בקרב אנשי ציבור, ידוענים, קבוצות חברתיות ועוד ונתנו קול ופה לרבים שלא העיזו עד היום לדבר בגלוי או שלא מצאו את המילים הנכונות לכך.