הבטיח וקיים: אברהם פריד מבצע את שירו של חנן בן ארי | האזינו

שישה ימים בלבד מאז אתגר חנן בן ארי את הזמר החסידי לבצע את שירו "שבורי לב", והביצוע כבר מוכן. פריד: "היות ו'אין מסרבין לגדול', נכנסתי למחרת לאולפן והרי הביצוע שלי לפניכם"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 09/11/20 12:27 כב בחשון התשפא

הבטיח וקיים: אברהם פריד מבצע את שירו של חנן בן ארי | האזינו
אברהם פריד וחנן בן ארי, צילום: מנדי הככטמן

אתגר גדולי הזמר הדתי: הזמר הסרוג חנן בן ארי ערך בשבוע שעבר עם העוקבים שלו באינסטגרם זמן למתן שאלות ותשובות. במהלך השיחה עלה במוחו של בן ארי רעיון לאתגר את פריד. "ר' אברמל'ה היקר, אתה בטח בניו יורק עכשיו. אני רוצה לאתגר אותך, מכאן מארץ הקודש, לעשות ביצוע משלך לשיר 'שבורי לב' עם הקול העוצמתי והמרגש שלך. זה יהיה מרגש וכבוד וחלום בשבילי - אני אוהב אותך". והנה שישה ימים אחרי והביצוע עולה.

https://www.youtube.com/watch?v=xPAXBuo8_rI&feature=youtu.be

חנן בן ארי אתגר את אברהם פריד, וקיבל תשובה מבטיחה

"לפני 4 שנים פגשתי לראשונה את חנן בן ארי", מספר אברהם פריד. "חברים הציעו שאארח אותו במופע הקיץ שלי בבריכת הסולטן. לא היינו זקוקים ליותר מכמה רגעים, כדי להרגיש בחיבור הנשמות. חנן סיפר לי שגדל על השירים שלי ואני סיפרתי לו שאני אוהב כל שיר שמתחיל במילה 'אמא', אבל השיר 'אמא אם הייתי יכול', מביא אותי לידי דמעות. מאז, שמחתי על כל הזדמנות שהיתה לי, לשוב ולארח אותו. האנרגיות שהוא מביא איתו לבמה, סוחפות את כל מי שנמצא מסביבו".

לבסוף התייחס פריד לאתגר עצמו ואמר: "לפני כמה ימים קיבלתי סרטון מחנן שיש לו חלום, שאבצע את שירו 'שבורי לב'. הוא סיפר שם, שכשכתב והלחין את השיר, דמיין שאני מבצע אותו. היות ו'אין מסרבין לגדול', נכנסתי למחרת לאולפן והרי הביצוע שלי לפניכם..." 


(האתגר של חנן בן ארי)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן