חנן בן ארי אתגר את אברהם פריד, וקיבל תשובה מבטיחה

הזמר הסרוג ערך שאלון בעמוד האינסטגרם שלו, שהתגלגל לכך שהוא החליט לאתגר את ענק הזמר החסידי לשיר את "שבורי לב". לאחר שעות בודדות נענה פריד לאתגר והשיב "בהחלט שוקל את העניין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/20 18:01 יז בחשון התשפא

חנן בן ארי אתגר את אברהם פריד, וקיבל תשובה מבטיחה
אתגר מוזיקלי. חנן בן ארי ואברהם פריד, צילום: Moshe Shai&Yossi Zeliger/FLASH90

אתגר גדולי הזמר הדתי: הזמר הסרוג חנן בן ארי ערך אמש (ג') עם העוקבים שלו באינסטגרם זמן למתן שאלות ותשובות. טרנד שהפך בשבועות האחרונים לפופולרי ביותר ברשת החברתית. במהלך השאלות אחד העוקבים שאל את דעתו של בן ארי על ענק הזמר החסידי - אברהם פריד.

בן ארי השיב "טוב אברהם פריד הוא זמר ענק ומרגש בטירוף שגדלתי עליו כל החיים שלי ואתה לא צריך להיות חובש כיפה בשביל להבין כמה הוא ענק ואחד בדור". בן ארי שיתף כי פריד עלה לו לאחורנה במחשבות בעת שיצר את הלהיט האחרון שלו "את השיר האחרון שהוצאתי 'שבורי לב' - כשכתבתי והלחנתי אותו, חשבתי וחלמתי שאברהם פריד ישיר אותו".

אלא שאם גמר מתן התשובה עלה במוחו של בן ארי רעיון לאתגר את פריד. "ר' אברמל'ה היקר, אתה בטח בניו יורק עכשיו. אני רוצה לאתגר אותך, מכאן מארץ הקודש, לעשות ביצוע משלך לשיר 'שבורי לב' עם הקול העוצמתי והמרגש שלך. זה יהיה מרגש וכבוד וחלום בשבילי - אני אוהב אותך". לשמחתו של בן ארי, ושל כולנו, לאחר זמן לא רב התקבלה תשובה מפריד שכתב: "כשחנן בן ארי מאתגר, אני בהחלט שוקל את העניין". ולנו נותר רק לקוות שיענה בחיוב ונזכה לראות את הביצוע של פריד לשיר של בן ארי.