הקוצים המתוקים - עובדיה חממה וגד אלבז בשיר לזכרו של אלירז פרץ

לקראת יום הזיכרון, שיר מרגש לזכרו של אלירז פרץ הי"ד המורכב ממילותיו ומילות המשפחה שהולחנו על ידי עובדיה חממה שמארח את הזמיר גד אלבז

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 10/05/16 09:59 ב באייר התשעו

הקוצים המתוקים - עובדיה חממה וגד אלבז בשיר לזכרו של אלירז פרץ
רפרדוקציה, דובר צה"ל, צילום: רפרדוקציה, דובר צה"ל

הזמר והיוצר עובדיה חממה מוציא לאור, ערב יום הזכרון שיר זכרון חדש מהאלבום שבדרך בו הוא מארח את הזמר גד אלבז - שיר לזכרו של אלירז פרץ הי"ד.

"עם נפילתם של אלירז פרץ ואוריאל פרץ הי"ד במערכות ישראל, נתגלו הפנים היפות של הארץ גם בדמותה של האם השכולה מרים פרץ. בדמעות שהזילה המדינה יחד עם המשפחה השכולה היה גם משהו מעצים ומזכך. גם בשלומית פרץ ששכלה את בעלה אלירז התגלו העוצמות הפלאיות הללו", מספר חממה.

מכתבות בעיתון עם האם והרעייה שהתפרסמו בימים שלאחר מכן, התעוררה בו ההשראה והצורך לכתיבת השיר לזכרו של אלירז ז"ל. השיר מתחיל במילותיו של אלירז הלקוחות ממכתב שכתב לחברו לנשק וממשיך עם שלל אמירות וביטויים מתוך עולמם של אלירז והמשפחה כפי שעלו מהכתבות ההן בעיתון.

"הקוצים המתוקים של ארץ ישראל הם ציטוט ממילותיו של אוריאל פרץ ז"ל והכל כרוך יחד, כמו כולנו יחד כתבנו את מילות השיר, כשרוחו של אלירז מרחפת ממעל", מספר חממה ומוסיף, "סיפורה של משפחת פרץ הוא סיפור מופת של מורשת עמנו גבורה והקרבה לצד תקומה לדורות, וכיסופיה, כיסופי ישועת עולם המה".

על העיבודים אחראי עובדיה חממה ,אבי אלבוכר ושלומי שבן.

[embed]

]