רן שריד מכר את חברת 'דברי שיר'

בעלי רשת חנויות המוזיקה והספרים הודיע כי מכר את חלקו בחברה לשותפו מיכאל לב. את זמנו ישקיע ביצירת אלבום מוזיקלי חדש ובכתיבת ספרים. בעקבות המכירה עברה החברה שינויים מבניים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 25/03/14 14:39 כג באדר ב'

רן שריד מכר את חברת 'דברי שיר'
צילום מרים צחי, צילום: צילום מרים צחי

רן שריד נפרד מ"דברי שיר". השבוע הושלמה עסקה, במסגרתה רכש מיכאל לב, שותפו של שריד שהחזיק עד עתה 50% החברה, את חברת 'דברי שיר'. בכך עברה החברה לבעלותו המלאה של לב. בראיון ל'כיפה' מספר שריד כי החליט להתפנות ליצירה ובימים אלה עובד על אלבום מוזיקלי חדש.

"את 'דברי שיר' הקמתי כתוצאה מסדנת קאוצ'ינג שעברתי, שהתחילה בנדודי ברחבי הארץ, במכירת ספר שכתבתי וספרים נוספים של הרב יהושע שפירא וישיבת רמת גן", מספר רן שריד בראיון ל'כיפה'. "בשנים האחרונות 'דברי שיר' התרחבה מאוד ודרשה המון עבודה והשקעה וחשתי שהיא מגבילה אותי. מצאתי עצמי במרדף, פגישות, פתיחת סניפים וניהול עסק שהפך לפתע גדול משדמיינתי. החלטתי לחפש גורם שיקנה ממני את החברה ומיכאל לב הציע את ההצעה הנדיבה ביותר אודותיה איני יכול לפרט".

שריד חושף כי החל הוא נמצא בשלבים מתקדמים של הפקת אלבום מוזיקלי ראשון יחד עם ספר שיצא בעתיד "בשנה האחרונה פרץ היצירה גאה בי שוב", מספר שריד. "יש לי אלבום בדרך עם לחנים שלי שיצאו בעזרת אורן צור ונדב בכר. בנוסף, יש לי כמה ספרים בקנה וחלום להקים חברה לעידוד אמנים בתחילת דרכם. אחרי מכירת 'דברי שיר' יש לי זמן לעוד פרויקטים שיראו אור בעתיד".

עם מכירת החברה, עברה 'דברי שיר' שורה של שינויים ארגוניים רבים בין השאר מינויו של יובל זילברפניג, ששימש עד עתה כמנהל המכירות של החברה, לסמנכ"ל החברה, בעקבות ההישגים של השנה האחרונה, ובראשם הקמת מועדון לקוחות ובו 10,000 לקוחות פעילים.

בנוסף מונה מנהל חדש לחנות ולאגף הסיטונאי, שודרגה כל מערך המחסן והלוגיסטיקה של הארגון כך שיתאים להיקף הפעילות הנוכחי, ובוצעה הרחבה משמעותית של האגף הסיטונאי שמספק ספרים ודיסקים למאות חנויות, עסקים ומוסדות בכל רחבי הארץ, בהיקף של מאות אלפי שקלים בכל חודש.

את השינויים הארגוניים בחברה מלווה נדב רט, יועץ ארגוני ושיווקי המתמחה במגזר הדתי לאומי שייעץ בעבר גם לחברת אינטרנט רימון. הנהלת 'דברי שיר' החדשה עתידה לשתף פעולה עם רן שריד בפרויקטים אותם יפיק בתחום היצירה והעריכה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן