"מחבלים במדי צה"ל": ההודעה האחרונה של מפקד כיתת הכוננות של כפר עזה | הצצה

בבוקר ה-7 באוקטובר יצאו חברי כיתת הכוננות של כפר עזה להילחם במחבלים, אך מהר מאוד 7 מתוך 14 הלוחמים נפלו בקרבות. מפקד כיתת הכוננות, טל איילון, הקליט לחבריו בנשימותיו האחרונות: "חסלו אותם, אחר כך נטפל בפצועים" | צפו בהצצה לתוכנית "זמן אמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/24 19:59 יד באייר התשפד

"מחבלים במדי צה"ל": ההודעה האחרונה של מפקד כיתת הכוננות של כפר עזה | הצצה
מתוך התוכנית זמן אמת, צילום: כאן 11

הערב (ד') ישודר בתוכנית זמן אמת הסרט שעוקב אחרי פעולתה של כיתת הכוננות של כפר עזה בבוק רה-7 באוקטובר. בסרט נשמעת גם הפקודה האחרונה של מפקד כיתת הכוננות של כפר עזה: "אני פצוע אבל חסלו אותם, אחרי זה נטפל בפצועים".

בנשימותיו האחרונות טל התעקש להקליט הנחיות ברורות לחבריו

"זמן אמת" מביאה את סיפורה המלא והמצמרר של כיתת הכוננות של כפר עזה שיצאה להילחם בבוקר ה-7 באוקטובר ואיבדה בתוך דקות ספורות 7 מתוך 14 חבריה במארב שטמנו לה המחבלים. השבעה הנותרים מספרים לראשונה על הרגעים שבהם ראו את חבריהם נפגעים ולא יכלו לעזור, על הקרבות הקשים והאמיצים שניהלו וגם על העזרה שלא הגיעה במשך שעות.

טל אילון, הנהיג גם בנשימותיו האחרונות

טל אילון, הנהיג גם בנשימותיו האחרונות צילום: צילום מסך, כאן 11

בתוכנית ייחשפו בין היתר צילומים, התכתובות וההקלטות מתוך הקרבות וגם מתוך קבוצת הווסטאפ של כיתת הכוננות ובהן גם הקלטה מצמררת במיוחד, זו של מפקד כיתת הכוננות של כפר עזה טל אילון. אילון וסגנו אורי רוסי היו הראשונים להגיע לנשקיה ולצאת להילחם במחבלים, וגם הראשונים להיפגע. אבל אפילו לאחר שנורה ונפגע באורח קשה, בנשימותיו האחרונות טל התעקש להקליט הנחיות ברורות לחבריו: "אני פצוע ורוסו. מחבלים במדי צה"ל. חסלו אותם! חסלו אותם ואחרי זה נטפל בפצועים".

הפרק המלא ובו העדות של חברי כיתת הכוננות של כפר עזה ישודר היום, רביעי, בכאן 11, מיד לאחר החדשות