טלטלה: אחרי 20 שנה - הטאלנט האהוב של חדשות 13 עובר לערוץ המתחרה

צבי יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים בחדשות 13, עוזב את הערוץ ועובר לערוץ החדשות החדש - I24NEWS | "הטבח הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים והמקצועיים ולעשות שינוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/24 13:17 כב בניסן התשפד

טלטלה: אחרי 20 שנה - הטאלנט האהוב של חדשות 13 עובר לערוץ המתחרה
צבי יחזקאלי , צילום: רונן אקרמן ז״ל, באדיבות המצולם

עוד טלטלה בערוץ: צבי יחזקאלי צפוי לעזוב את רשת 13 ולעבור לערוץ החדש - I24NE4WS. יחזקאלי מצטרף לשורה של טאלנטים שעשו זאת לפניו, ביניהם אורי קואל וניב גלבוע. יחזקאלי מצטרף לערוץ החדשות החדש הנבנה בימים אלו כפרשן הבכיר של הערוץ ומגיש תוכנית מרכזית. יחזקאלי הוא מבכירי העיתונאים בישראל, אשר בשני העשורים האחרונים עומד בראש דסק הערבים של חדשות 10 וחדשות 13.

צבי יחזקאלי עובר לערוץ I24NEWS: "הטבח הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים"

צבי יחזקאלי מסר: "אחרי יותר משני עשורים בערוץ 13 ועשר, שגדלתי בהם כמשפחה חמה, החלטתי לצאת בע"ה לשליחות חדשה. הטבח הנורא ב7/10, הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים והמקצועיים ולעשות שינוי. אני מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS שיעלה בקרוב לאויר. אני מודה לכל המנהלים, החברים והעובדים שעבדתי איתם כתף אל כתף, מעריך ומאחל בהצלחה לכולם, וניצחון לעם ישראל. אוהב, צבי".

אור צלקובניק, מנכ"ל חדשות 13: "אני רוצה להודות לצבי על כל אשר עשה"

אור צלקובניק, מנכ"ל חדשות 13: "אני רוצה להודות לצבי על כל אשר עשה עבור צופי חדשות 13. הסיקור שלו את העולם הערבי, הפרויקטים שהוביל ונוכחותו על המסך במהלך שנותיו - וביתר שאת בחודשי המלחמה, ייחסר לצופינו וגם לי אישית. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך''.