המחווה המרגשת של אלמוג בוקר לכתב ערוץ 14: "מוותר על הפרס"

כתב חדשות 13 בדרום החליט לוותר על הפרס המיוחד שקיבל מהאקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה - כל עוד הקולגה מערוץ 14 לא זוכה גם הוא: "תודה, אבל לא תודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/24 14:42 ח באדר ב'

המחווה המרגשת של אלמוג בוקר לכתב ערוץ 14: "מוותר על הפרס"
אלמוג בוקר, צילום: רונן אקרמן

האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה הכריזה היום (ב') על רשימת העולים לגמר ב-42 קטגוריות בתחרות פרסי הטלוויזיה לשנת 2023. מלבד המועמדויות, הוענקו פרסי הוקרה מיוחדים לכתבי מחוז דרום וצפון על דיווח בזמן אמת תוך סיכון חיים בשבעה באוקטובר ובחודשים שלאחר מכן. בעוד כתבי חדשות 11, 12 ו-13 זכו בפרס, אף אחד מכתבי חדשות 14 לא הוזכר.

אלמוג בוקר: "מוותר על הפרס, תודה אבל לא תודה"

אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום שזכה בפרס, לקח החלטה מפתיעה: "אחרי שראיתי את הסתירה בין תגובת האקדמיה לטלוויזיה לדברים בפועל, אני מוותר על פרס ההוקרה עד אשר יכלילו את כל כתבי הטלוויזיה בצפון ובדרום שסיקרו את המלחמה, לרבות כתבי ערוץ 14", הודיע בוקר, "ראיתי בעיניים שלי את אריאל עידן תחת אש לא פעם ולא פעמיים. תודה, אבל לא תודה".

התגובה אליה התייחס בוקר היא הטענה של האקדמיה כי ערוץ 14 הוא זה שבחר לא להשתתף בטקס: "ערוץ 14 הוזמן לקחת חלק בטקס מרגע היווסדו של הערוץ ולהגיש את תכניותיו לתחרות בדומה ליתר גופי השידור וההפקה בארץ, אך משום שבחר שלא לעשות כך השנה וגם אשתקד אינו נכלל בתחרות".