הדובר הפוליטי מחליף צד: זה כתב הדתות בערוץ הטלוויזיה החדש

ערוץ I24NEWS ממשיך לגייס כתבים חדשים לשירותיו, וכעת נבחר מי שישמש בתור כתב הדתות, קובי דהן, שהחל את דרכו המקצועית ברדיו קול חי

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/24 13:31 ל באדר א'

הדובר הפוליטי מחליף צד: זה כתב הדתות בערוץ הטלוויזיה החדש
קובי דהן, צילום: יורי סקוירסקי

הגיוסים לערוץ החדש, "i24NEWS", נמצאים בימים אלו בעיצומם. כעת מכריזים בערוץ על מינוי חדש לכתב הדתות של הערוץ: קובי דהן. דהן, בוגר ישיבות גבוהות, החל את דרכו המקצועית ברדיו קול חי בשנת 2015 כמגיש ועורך חדשות. בשנת 2017 התגייס לגלי צה"ל, והיה עורך דיגיטל ואקטואליה. בשנה האחרונה היה דובר סגנית שר האוצר וחברת הכנסת מטעם "הציונות הדתית", מיכל וולדיגר.

עד כה הצטרפו ל-i24NEWS בעברית שורה של עיתונאים וביניהם מירי מיכאלי, אורן וייגנפלד, אורי קואל וניב גלבוע, דור כהן ככתב צבאי, סיון סיסאי ככתבת תרבות, נדב אלימלך ככתב פוליטי, לי עייש ככתבת משטרה ופלילים, וספיר לוי ככתבת הצרכנות.

קובי דהן, כתב הדתות החדש: "שמח ומודה על ההזדמנות"

קובי דהן מסר: "שמח ומודה על ההזדמנות להיות בנבחרת המצוינת של הערוץ המוקם. היכולת להביא קול חדש, ערכי וברור אל המסך הגדול היא זכות חד פעמית. מודה לפרנק מלול וישראל טויטו על האמון בי ומקווה שאמלא את שליחותי העיתונאית ואגדיל, ולו במעט, את הטוב הקיים בעולם".

ישראל טויטו מסר: "קובי מצטרף לצוות המצוין של i24NEWS בעברית ככתב דתות בתקופה מרתקת ומאתגרת בסיקורי יחסי חילונים-חרדים. אני מאחל לו בהצלחה רבה".