לאחר שארז ואברי גיחכו על דבריה בשידור: כך הגיבה מגישת ערוץ 14

צמד מגישי תוכנית הלילה של ערוץ 12 גיחכו על דבריה של מגישת ערוץ 14 שבתוכניתה בערוץ טענה כי "המוטיבציה של גנץ מתכתבת עם המוטיבציה של חמאס", היא עצמה הגיבה ברשתות החברתיות וכתבה: "אתמול הגעתי לפריים טיים של טווידל-די וטווידל-דאם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/24 09:10 כה באדר א'

לאחר שארז ואברי גיחכו על דבריה בשידור: כך הגיבה מגישת ערוץ 14
ארז טל ואברי גלעד, צילום: צילום מסך, חדשות 12.

מגישת ערוץ 14 דנה ורון התבטאה אתמול בצורה שנויה במחלוקת כאשר אמרה במהלך תוכניתה כי "המוטיבציה של גנץ מתכתבת עם המוטיבציה של חמאס", זאת לאחר פרשנות שהוצגה בשידור בה נטען כי גם גנץ וגם בחמאס רוצים להדיח את נתניהו. מי שפחות התחברו הם צמד מגישי ערוץ 12 ארז טל ואברי גלעד.

האמירה של ורון לא מצאה חן בעיני מגיש תוכנית הלילה של ערוץ 12 ארז טל שהקריא במהלך התוכנית המשותפת עם אברי גלעד את דבריה ואף שידר אותם לאחר מכן. למשמע ההשוואה בין גנץ לחמאס גיחכו השניים על דבריה כשגלעד הוסיף ואמר על הפרשנות שהוצגה בערוץ 14: "בהתחלה זה היה יכול להיות בכל ערוץ, כי ראש הממשלה הוא אדם חכם מאוד".

"אם גם גנץ וגם סינוואר מנסים להוריד את רוה"מ מתפקידו"

מי שהגיבה לדברים היא ורון עצמה שהעלתה את הקטע המדובר לעמוד האינסטגרם שלה, ניצמדה לעמדה שהציגה וכתבה: "אם גם גנץ וגם סינוואר מנסים להוריד את רוה"מ מתפקידו מה זה אם לא מוטבציה שמתכתבת? אתמול הגעתי לפריים טיים של טווידל-די וטווידל-דאם".