"אסור שדבר כזה יקרה": "ארץ נהדרת" שוב במערכון עגום

תכנית הסאטירה של קשת 12 לא תמיד מנסה להצחיק. לפעמים, כמו במערכון הזה, המטרה היא לבעוט בבטן ולהצביע על מציאות עגומה | צפו במערכון של "ארץ נהדרת" שהצליח לזעזע גם את חנוך דאום

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/02/24 17:43 יג באדר א'

"אסור שדבר כזה יקרה": "ארץ נהדרת" שוב במערכון עגום
ארץ נהדרת, קשת 12, צילום: קשת 12

"ארץ נהדרת" מעולם לא הייתה רק תכנית קומית שמספקת אסקפיזם, אלא סאטירה בועטת שמתיימרת להעביר אג'נדה מסוימת. לפעמים היא שנויה במחלוקת, כמו המערכון על גיוס חרדים שגרר סערה ארוכה ברשתות החברתיות, אך לרוב היא בעיקר מעוררת הזדהות, כמו במערכון "נשות צו 8" או ההוא על החייל שחוזר הביתה ומגלה שכולם המשיכו לריב. אתמול (ד') התכנית של קשת 12 ניסתה לעשות זאת שוב.

צפו: "ארץ נהדרת" שוב בועטים בבטן

חנוך דאום מזועזע: "תופעה שאסור שתקרה"

במערכון ששודר אתמול בחרו הכותבים לעסוק בחיילי המילואים ששבים לביתם לאחר שסיימו את השירות שלהם (לפחות לבנתיים) ומגלים למורת רוחם שמקומם נתפס. בעוד הם בטוחים שיתקבלו בזרועות פתוחות ונחיתה רכה, הם מקבלים דווקא מכתב פיטורים. הקומיקאי חנוך דאום, המגויס בכל כוחו לעזרת המילואימנקים המשרתים והמשוחררים, שיתף את המערכון בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "הדבר היחיד המנחם במערכון - השיער של פיניש. תופעה שאסור שתקרה", דרש, והבהיר כמובן שהוא מתכוון לפיטור מילואימניקים ולא לשיער של הקומיקאי.