ערוץ מתפרק: זאת העיתונאית הרביעית שעוברת מחדשות 13 לערוץ החדש

גל העזיבות מערוץ 13 נמשך, כשארבעה מבין הטאלנטים שעזבו את הערוץ בתקופה האחרונה בחרו ביעד משותף - ערוץ i24NEWS. ספיר לוי, כתבת שטח ועורכת משנה בחדשות 13, תשמש ככתבת הצרכנות בערוץ החדש

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 19/02/24 14:59 י באדר א'

ערוץ מתפרק: זאת העיתונאית הרביעית שעוברת מחדשות 13 לערוץ החדש
ספיר לוי, צילום: דניאל בוק

זאת כבר מגמה: רק לפני שעות ספורות דיווחנו על המעבר של מנהל התכניות היומיות והאקטואליה בערוץ 13, איתי בן ניסים, לערוץ החדש - i24NEWS. כעת מצטרפת אליו, ואל אורי קואל וניב גלבוע שכבר הודיעו על מעבר קודם לכן, ספיר לוי.

עוד אחת מערוץ 13: ספיר לוי תהיה כתבת הצרכנות של i24NEWS

לוי שימשה בעבר כתבת איזור תל אביב והמרכז של "וואלה! חדשות", ועד היום שימשה כעיתונאית חדשות 13. כעת הודיעה על הצטרפותה לדסק הכלכלי של i24NEWS ולנבחרת כתבי המהדורה ככתבת צרכנות. לוי תסיים את עבודתה בחדשות 13, שם הייתה כתבת שטח, מגישת פינות ועורכת משנה.

לוי מצטרפת לרשימה של כתבים שכבר הודיעו על הצטרפותם לערוץ החדש, ביניהם העיתונאי ומבקר המסעדות ניב גלבוע יגיש תוכנית וכך גם העיתונאי אורי קואל. בגזרת הכתבים, בערוץ מינו את דור כהן לכתב הצבאי, סיון סיסאי לכתבת התרבות, נדב אלימלך לכתב הפוליטי ולי עייש לכתבת משטרה ופלילים.

ספיר לוי: "מודה על תקופה נהדרת"

ספיר לוי: "אני מודה על תקופה נהדרת בחדשות 13 ומתרגשת להיכנס לתפקיד כתבת הצרכנות בערוץ החדש i24NEWS גאה להצטרף לגוף שדואג לסיקור חדשות ברחבי העולם, מנקודת המבט הישראלית. תודה רבה לפרנק מלול, ישראל טויטו ולאורי בן חיים על האמון".

ישראל טויטו, מנהל הערוץ בעברית של i24NEWS מסר: "נבחרת העיתונאים של i24NEWS מתרחבת מיום ליום ואני שמח שספיר תהיה חלק ממנה".