מכה נוספת לרשת 13: זה הבכיר שעוזב לערוץ המתחרה

נמשך גל העזיבות ברשת 13 ועתה עוזב מנהל התכניות היומיות והאקטואליה איתי בן ניסים שימונה למנהל התוכניות בערוץ החדש i24news. העזיבה של בן ניסים מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של עובדים שעזבו את הערוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/24 11:39 י באדר א'

מכה נוספת לרשת 13: זה הבכיר שעוזב לערוץ המתחרה
אולפן חדשות 13, גל העזיבות נמשך, צילום: חדשות 13

גל העזיבות בערוץ 13 נמשך והיום (ב') נודע כי גם מנהל התוכניות היומיות והאקטואליה בערוץ עוזב. איתי בן ניסים שכיהן בתפקיד בערוץ עוזב לערוץ המתחרה החדש i24news וישמש שם בתפקיד מנהל התוכניות. למרות גל העזיבות הנרחב, השבוע החל אייל ברקוביץ' את שידוריו בערוץ בתוכנית של נטעלי שם טוב שבעצמה הצטרפה לאחר שעזבה את ערוץ 12.

ניסיון באקטואליה, חדשות וריאליטי

בשנה האחרונה בן ניסים כיהן כמנהל התוכניות היומיות והאקטואליה ברשת 13. בעבר היה עורך בכיר בחברות החדשות השונות, וערך בין היתר את חדשות הלילה עם דוריה למפל וליאור פרידמן בחדשות 2, את "פגוש את העיתונות עם דנה וייס", "הצינור" עם טל ברמן בערוץ 10, "שש עם אמנון לוי", לפני החדשות", "איזור בחירה עם רביב דרוקר" ועוד. בעבר ערך גם מספר תוכניות ריאליטי, בהן "הישרדות", "חתונה ממבט ראשון", "פרויקט הלהקה", הבנים והבנות", "משפחה חורגת" ועוד.

איתי בן ניסים, עובר ערוץ

איתי בן ניסים, עובר ערוץ צילום: באדיבות המצולם

בכך משלימים ב-i24NEWS את שדרת העריכה הבכירה: ישראל טויטו, שמונה להוביל את הערוץ בעברית כמנהל הערוץ והעורך הראשי, ניר קינן שיערוך את המהדורה המרכזית, ואיתי בן ניסים, כאמור מנהל התוכניות. גם בגזרת המגישים והכתבים הגיוס מתקדם במרץ ובשבועיים האחרונים נודע כי אורי קואל וניב גלבוע יגישו תוכניות בערוץ החדש. בין הכתבים שגויסו לאחרונה: דור כהן שישמש כתב צבאי, נדב אלימלך כתב פוליטי, סיון סיסאי כתבת תרבות ולי עייש, כתבת משטרה ופלילים.

אולפן i24news

אולפן i24news צילום: יורי סקוירסקי

לא היחיד שעזב לערוץ החדש

העזיבה של בן ניסים מצטרפת לגל עזיבות נרחב בערוץ שכלל גם את עזיבת מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד והחלפתו באור צלקובניק כשגם מנכ"ל רשת 13 יורם אלטמן עזב בהמשך. בגזרת חברת החדשות נרשמו גם כן מספר עזיבות נרחב.

אור צלקובניק

אור צלקובניק, מנכ"ל 13. צילום: Adi lamm/cc-by ca

האחרון שעזב את הערוץ הוא הכתב הוותיק אורי קואל שעזב גם כן לערוץ i24news כשקדמו לו העזיבות של אמנון לוי, ניב גלבוע ודני רופ. בין העוזבים את הערוץ ישנם גם את המגישה הבכירה תמר איש שלום וכן מאיר קוטלר, ששימש כמשנה למנכ"ל של רשת 13.