"חיקוי דהוי של ערוץ 14": מגישת חדשות 13 מותקפת - בגלל יאיר לפיד

בתוכניתה בערוץ 13, ביצעה המגישה נטעלי שם טוב מונולוג על הזיגזג של יו"ר יש עתיד בכל הנוגע להצטרפות לממשלת האחדות. בהמשך הותקפה ברשת: "את הלפיד והיפוכו המציאו בערוץ 14"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/24 11:22 ט באדר א'

"חיקוי דהוי של ערוץ 14": מגישת חדשות 13 מותקפת - בגלל יאיר לפיד
נטע לי שם טוב, מותקפת ברשת, צילום: צילום מסך

מגישת חדשות 13 נטעלי שם טוב הציגה בתוכניתה השבועית בערוץ מונולוג שדיבר על הזיגזג לדבריה בהתנהלותו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. שם טוב אמרה בתוכנית כי "גבירותי ורבותיי מהפך, לפיד קורא לכולם לצאת מהממשלה אחרי שרק לפני שבועיים הציע שהוא בעצמו ייכנס, זה כמובן לא דבר חדש אצל יו"ר האופוזיציה". מאז שידור המונולוג, מותקפת שם טוב ברשתות הן בידי תומכיו של לפיד וגם מצד מתנגדי הערוץ שטוענים כי העתיקה את הקטע מערוץ 14.

"אין כאן שום דבר מקורי"

"יפה שהם נזכרו לעשות לקט של 'הלפיד והיפוכו', אבל התגובות של השמאל להצגת עובדות פשוטות שלא משרתת אותם היא האירוע" הגיב דרור קפאח, פאנליסט בפטריוטים שמשודרת בערוץ 14. מנגד כותב העיתונאי ברק רביד: "חיקוי דהוי של ערוץ 14, כבר עדיף האורגינל".

גולש נוסף הגיב לסרטון וכתב: "אין שום בעיה לבקר את לפיד, החלק המביך באייטם הזה הוא שאין כאן שום דבר מקורי, תחקיר עומק או מידע שלא פורסם. זה בעצם סיכום של פינת 'הלפיד והיפוכו'של ערוץ 14 מהחודשים האחרונים".