המהלך של פייסבוק נגד ערוץ 14: "לא נשתוק, מהלך דורסני"

הנהלת ערוץ 14 נדהמה לגלות שעמוד הפייסבוק של הערוץ נחסם, בטענה שהוא פוגע בביטחון המדינה: "החלטנו גם הפעם שלא לשתוק ולצאת נגד המהלך הדורסני של ראשי פייסבוק בישראל"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 14/02/24 12:49 ה באדר א'

המהלך של פייסבוק נגד ערוץ 14: "לא נשתוק, מהלך דורסני"
ערוץ 14, צילום: ערוץ 14

ערוץ 14 נחשב לערוץ שנוי במחלוקת בישראל, אך מסתבר שלא רק בארצנו. בסוף השבוע האחרון נדהמו בהנהלת הערוץ כשגילו שעמוד הפייסבוק שלהם נחסם על ידי הנהלת מטא בטענה שהערוץ מהווה איום על ביטחון המדינה, מבלי כל התראה או אזהרה מראש - לטענת הערוץ.

פייסבוק חסמה את העמוד של ערוץ 14

בערוץ ביקשו להבהיר כי מדובר במהלך דורסני ובניסיון להשתיק את ערוץ התקשורת השני בגודלו בישראל. "כמי שמורגלים בניסיונות השתקה ובקמפיינים מתוזמנים המנסים לאורך השנים לפגוע בחופש הביטוי של הערוץ בדרכים שונות, ולאחר שכל ניסיונות ההידברות עם החברה כשלו ונענו בחוסר תגובה באופן בוטה, החלטנו גם הפעם שלא לשתוק ולצאת נגד המהלך הדורסני של ראשי פייסבוק בישראל", נמסר מטעם הערוץ.

כחלק ממאבק הערוץ הם פנו לקהל הצופים שלהם בבקשה לשנות את תמונת הפרופיל ברשתות החברתיות לתמונה עם סמל ערוץ 14, כשעליו תווית הלוגו פייסבוק ובתחתית ההאשטאג "פייסבוק משתיקים אותי". בעקבות הלחץ הציבורי, עמוד הפייסבוק של הערוץ חזר לפעול הבוקר (ד').

תגובת פייסבוק תובא במלואה כשתתקבל.