גל העזיבות ממשיך טלטלה בחדשות 13: הכתב הבכיר עוזב אחרי עשור

אחרי עשור בחדשות 13, אורי קואל מצטרף לגל הפרישות שמטלטל את הערוץ ומודיע על הצטרפותו לערוץ החדש - i24NEWS: "להיות חלק מתהליך הקמה של כלי תקשורת בישראל זה לא דבר מובן מאליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/24 10:47 ה באדר א'

טלטלה בחדשות 13: הכתב הבכיר עוזב אחרי עשור
כתב חדשות 13, צילום: יורי סקוירסקי

גל העזיבות מערוץ 13 לא פוסק. בשנה האחרונה איבדו בערוץ שני מנכ"לים, ארבעה מגישים, דוברת ובשבוע שעבר נפרדו גם מהטאלנט ניב גלבוע. כעת נאלץ הערוץ להתמודד עם פרישה נוספת, הפעם של המגיש אורי קואל, שעוזב את הערוץ לאחר עשור ומצטרף לערוץ החדשות החדש - i24NEWS.

אורי קואל עוזב את חדשות 13

אורי קואל

אורי קואל צילום: יורי סקוירסקי

יצטרף לערוץ החדש: "להיות חלק מתהליך הקמה של כלי תקשורת בישראל זה לא דבר מובן מאליו"

קואל מצטרף לצוות המגישים בערוץ החדשות החדש ויגיש תוכנית יומית מרכזית. בעשור האחרון הגיש מגוון משדרי חדשות ואקטואליה בחדשות 13 ושימש כתב מגזין במהדורה היומית ובמגזיני סוף השבוע. קואל שימש במגוון תפקידים בערוץ 13, כשהאחרון הוא כתב מגזין במהדורה המרכזית ובמגזיני סוף השבוע.

אורי קואל מסר: "אני נרגש מאד ומודה על ההזדמנות להצטרף לנבחרת המגישים בערוץ החדשות החדש של i24NEWS. להיות חלק מתהליך הקמה של כלי תקשורת בישראל זה לא דבר מובן מאליו. מצפה להתחיל לעבוד בהקדם כדי להביא לצופות והצופים את המוצר המעולה והחדשני שמגיע להם לקבל. בהזדמנות זו אני גם רוצה להודות למשפחת חדשות 13 על תקופה משמעותית בחיי".

ישראל טויטו, מנהל i24NEWS בעברית, מסר: "אורי קואל הוא עיתונאי מצוין, מסור, חד ואהוב על הצופים. הוא מצטרף לצוות המעולה שאנחנו בונים בימים אלו עם המון אנרגיות חיוביות. אני בטוח ביכולות שלו, במחויבות שלו לצופים, ומאחל לו בהצלחה במסע המרתק שלפנינו".