בלי אסי עזר: ההישג האדיר של רותם סלע

השחקנית ומגישת הטלוויזיה רשמה לעצמה הישג מרשים במיוחד כשהסדרה בכיכובה, הפעם בלי הפרטנר הקבוע, נמכרה לערוץ הגרמני-צרפתי המצליח

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/24 15:27 כו בשבט התשפד

בלי אסי עזר: ההישג האדיר של רותם סלע
אסי עזר ורותם סלע, צילום: אור גפן

רוב הפרויקטים של רותם סלע, דוגמנית, שחקנית ומגישת טלוויזיה, הם לצידו של הפרטנר אסי עזר. "הכוכב הבא", "נינג'ה ישראל" וגם "מתוקים" שעלתה ממש לאחרונה, הן רק דוגמאות בודדות לפרויקטים של הצמד. אלא שלפני שנתיים השתתפה סלע בסדרה "בלאדי מורי" לצידה של נעמי לבוב, בלי עזר, וכעת הסדרה זוכה להישג נוסף, לאחר שזכתה בפרס הדרמה הקומית הטובה ביותר בפסטיבל הבינלאומי היוקרתי סירייס מאניה.

"בלאדי מורי" בכיכובה של רותם סלע נמכרה לערוץ הגרמני-צרפתי

כעת הסדרה המצליחה ששודרה לראשונה ב"yes" נמכרה לשידור בערוץ הטלוויזיה הגרמני-צרפתי "Arte", שנחשב לאחד הערוצים הפופולריים באירופה, ותעלה לשידור בערוץ כבר השבוע. בספטמבר 2023 פורסם כי הסדרה המצליחה תחודש לעונה שנייה בכיכובן של השתיים.

הסדרה עסקה בסיפורן של מורי ודנה, נעמי לבוב ורותם סלע, שתי רווקות בנות 35 שגרות יחד. דנה היא מתמחה בגניקולוגיה וילודה ומורי היא מרצה לקולנוע. כשמורי מתנגשת ברכב אספנות ובורחת מזירת התאונה, היא לא מעלה על דעתה שהבחור בו פגעה יאתר את כתובתה, יגיע לביתה ויפגוש שם את דנה ויתאהב בה, אלא שגם מורי התאהבה בו. סדרה על חברות, על רווקות מאוחרת, על שתי חברות שהן הבית אחת של השנייה, אך הבית הזה מאיים להתפורר.