ינון מגל התלהב, בכיר חדשות 12 צינן: "עקפתם הפסקת פרסומות"

לאחר שנתוני הרייטינג של מוצאי שבת פורסמו, צייץ טאלנט ערוץ 14 כי תוכניתו עקפה למשך מספר דקות את ארץ נהדרת וזכתה בבכורה. סמנכ"ל התוכן של 12 צינן: "בשעה הראשונה מול דנה וייס עשיתם חצי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 13:22 יא בשבט התשפד

ינון מגל התלהב, בכיר חדשות 12 צינן: "עקפתם הפסקת פרסומות"
ינון מגל, מגיב לטענות של גוטליב ובן גביר, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

טבלאות הרייטינג המתפרסמות מדי יום מעניקות בעקביות את הבכורה לערוץ 12 ולחברת החדשות שלו כאשר מי שעשה כמה צעדים קדימה בשנה החולפת הוא ערוץ 14 שבערבים רבים מסיים במקום השני. התוכנית הבולטת של הערוץ "הפטריוטים" בהנחיית ינון מגל זוכה למספרים נאים ומציבה את הערוץ פעמים רבות במקום השני.

נתוני הרייטינג של אמש (שבת) שיקפו את המגמה בתקופה האחרונה כאשר גם מהדורת החדשות של ערוץ 14 וגם הפטריוטים סיימו במקום השני בטבלת הרייטינג, אחרי ערוץ 12. אלא שבין הנתונים אפשר היה לראות שבמספר הצופים, בחלק מהזמן עקף ערוץ 14 את השידור החוזר של התוכנית "ארץ נהדרת" ששודר בערוץ 12.

ארץ נהדרת, אילוסטרציה

ארץ נהדרת, אילוסטרציה. צילום: Tomer Neuberg,FLASH 90

מגל צייץ, סמנכ"ל 12 צינן

ינון מגל צייץ לאחר פרסום הנתונים כי "מה שנחמד זה שבמשך איזה עשר דקות/רבע שעה עקפנו אמש את קשת ברייטינג" כשהוא מתייחס בעיקר לחצי השני של התוכנית אז כאמור שודר במקביל השידור החוזר של ערוץ 12. מי שמיהר להגיב לו ולצנן את ההתלהבות הוא סמנכ"ל התוכן של ערוץ 12, גיא סודרי.

סודרי הגיב למגל וכתב: "היי ינון, מה שלומך? עקפתם הפסקת פרסומות של תוכנית בשידור חוזר בעשרה לאחת עשרה בלילה. בשעה הראשונה מול דנה וייס עשיתם חצי. אבל נחמד". נזכיר כי מהדורת סוף השבוע של ערוץ 12 זכתה ל-15.8% רייטינג אך עם המעבר לשידור החוזר של ארץ נהדרת, צנח הנתון ל-9.1%.