מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ינון מגל לא השתתף: הפטריוטים אכזבה - עם נתון שהוא לא יאהב

ינון מגל נעדר משידור הפטריוטים אתמול והתוכנית דשדשה עם 6% בלבד, למרות האירוח של השר עמיחי שיקלי. ברצועת החדשות: חדשות 13 הידרדרה למקום האחרון בטבלת הרייטינג עם 5.1% בלבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/01/24 22:31 א בשבט התשפד

ינון מגל לא השתתף: הפטריוטים אכזבה - עם נתון שהוא לא יאהב
ינון מגל, צילום: תומר שלום

תוכנית הפטריוטים, שנערכה אתמול (ד') ללא ינון מגל, ואירחה את השר עמיחי שיקלי איכזבה עם נתון שלילי יחסית - 6% בלבד, בעוד תוכנית הכוכב הבא, עם הדו קרב הדרמטי בין ליאן בירן לעדן גולן גרפה פי שלושה אחוזי רייטינג - 18.3%. תוכנית נוספת שהגיע לנתון נמוך היא "אויבים", הסדרה הדוקומנטרית של כאן 11 שסוקרת את אחר דמויותיהם של מנהיגי מדינות ערב. התוכנית הגיעה למקום האחרון, עם 3.4% בלבד, ואילו הצינור של גיא לרר, הסתפקה במקום השלישי עם 4.8%.

חדשות 13 בשפל - הגיעה למקום האחרון

ברצועת החדשות, המהדורה של ערוץ 13 בהגשתו של מגיש הטלוויזיה אודי סגל, רשמה אתמול נתון שלילי במיוחד לאחר שהידרדרה למקום האחרון עם 5.1% בלבד, בעוד כאן 11 הגיעה ל- 5.4%. הירידה בנתוני הרייטינג שחלה אתמול בערב במשדרי החדשות לא פסחה כמעט על עף ערוץ. גם בערוץ 12 שבדרך כלל מתייצב על אזור 20 אחוזי רייטינג הסתפקו ב-15.7% בלבד. הערוץ היחיד ששמר על יציבות אתמול הוא ערוץ 14, שגרף 6.3% למשדר החדשות והגיע למקום השני.

יונית לוי

יונית לוי, צילום: פלאש 90. הדס פרוש