ערוץ 12 חשף: הריאיון שלא שודר עם הקצין שנפל בעזה

לאחר שהשתתף בתוכנית "הכוכב הבא" ונפל בקרב בעזה, ערוץ 12 מפרסם ריאיון עם סרן שאול גרינגליק ז"ל שלא שודר בתוכנית. הוא משתף בחלום הגדול: "זה הדבר היחיד שיש לי בראש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 10:48 יט בטבת התשפד

ערוץ 12 חשף: הריאיון שלא שודר עם הקצין שנפל בעזה
שאול ז"ל בתוכנית, הריאיון שלא שודר, צילום: קשת 12

נפילתו של סרן שאול גרינגליק הותירה משפחות רבות בישראל בצער עמוק לאחר שנחשפו לדמותו בתוכנית "הכוכב הבא" רק כמה שבועות לפני שנפל. לאחר היוודע דבר נפילתו, הספידו גם אנשי התוכנית את שאול ובקשת הודיעו כי התוכנית הקרובה תוקדש לזכרו. עתה משחררים בערוץ 12 קטעים מריאיון שבוצע עימו שלא שודרו.

בראיון עם צמד המגישים רותם סלע ואסי עזר מספר שאול עד כמה המוסיקה חשובה לו בשלב זה של החיים: "זה הדבר היחיד שיש לי בראש, בשלב זה של החיים זה הדבר היחיד שיש לי בראש. אין לי לימודים ולא פסיכומטרי הדבר היחיד שיש לי בראש זה התוכנית", אמר לפני שעלה לבמה.

רותם סלע: "הלב שלי שבור"

לאחר הבשורה על מותו, מנחת התוכנית, רותם סלע נפרדה משאול בכאב וכתבה: "שאולי. הלב מסרב להאמין. הגעת למפגש הראשון שלנו וישר הכנסת איתך כל כך הרבה שמחה ואור". סלע נזכרה, "ישבת מוקף במשפחה היפה שלך שהסתכלה עליך בגאווה עם עיניים נוצצות. מה עובר עליה עכשיו? אני אפילו לא מסוגלת לדמיין".

המנחה המשיכה וספדה, "הקסמת אותנו, הצחקת אותנו, אפילו קמנו לרקוד יחד. כמה יופי, כמה כישרון, כמה עצב. פשוט בלתי נתפס. איזו מציאות נוראית. הלב שלי שבור. אני שולחת תנחומים וחיבוק חזק למשפחה, שלא תדעו עוד צער. תשיר ותרקוד למעלה ילד יפה תואר שכמוך, תראה לכולם שם כמה אתה כוכב".