דרמה בקשת: אחרי 18 שנים - אופירה וברקו נפרדים

אחרי 18 שנים של זוגיות מקצועית, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' נפרדים, ולא יופיעו יחד על המסך או ברדיו. סיבת הפרידה קשורה ביחסים בין השניים, שהתדרדרו בתקופה האחרונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/23 09:23 טז בטבת התשפד

דרמה בקשת: אחרי 18 שנים - אופירה וברקו נפרדים
אופירה וברקו, צילום: Photo by Flash90

במשך 18 שנים היו אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' זוג מקצועי מנצח. בתכנית שלהם בקשת 12, בשש השנים האחרונות, הם אירחו אמנים, חברי כנסת, פליטי ריאליטי, וכל תכנית הייתה קרקס של צעקות, צחוק ושאלות נוקבות. כעת, אחרי הפסקה ארוכה מהשידורים המשותפים, השניים נפרדים סופית.

אחרי 18 שנים - אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' נפרדים

הסיבה לפרידה היא היחסים בין השניים, שהתדרדרו עד לפרידה המקצועית. תכנית הטלוויזיה שלהם לא תחזור למסך, וכך גם התכנית ברדיו 103FM. בקשת אישרו כי אייל ברקוביץ' ביקש לסיים את החוזה ומסרו: "נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתכניות הערוץ".

"חוזר למיקרופון לדבר על מה שחשוב באמת"

רק לפני חודש המגיש והכדורגלן לשעבר, אייל ברקוביץ', התחיל להגיש תכנית יומית חדשה ברדיו תל אביב בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב", יחד עם אנשי ההייטק אלון גונן ואלעד בן יצחק.

"אחרי חודשיים של שתיקה, אני חוזר למיקרופון לדבר על מה שחשוב באמת, על מה שגורם לי לא לישון בלילות. מבטיח שאגיד את כל מה שאני חושב כמו שאתם רגילים", אמר ברקוביץ'. התכנית משודרת בין השעות 10:00 ל-11:00 בבוקר, ועוסקת בפוליטיקה, אקטואליה וכלכלה בימי המלחמה.