מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אופירה אסייג מרימה: "אתה הרסקיו של מדינת ישראל"

בתכנית האירוח שלה ושל מעיין אדם, פרגנה מגישת הטלוויזיה לכתב הצבאי הוותיק ניר דבורי, והביכה אותו בשידור חי: "בוא נלמד מהטוב ביותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/23 16:29 כ בכסלו התשפד

אופירה אסייג מרימה: "אתה הרסקיו של מדינת ישראל"
ניר דבורי , צילום: Own work/ss-by

מנחת הטלוויזיה והמגישה אופירה אסייג, אירחה אמש (שבת) בתכנית האירוח שלה ושל מעיין אדם את הכתב הצבאי של חדשות 12, ניר דבורי, שם החמיאה לו והותירה אותו נבוך. "אני מסיימת איתך בנימה אישית. ‏אני אומרת את מה שאני מרגישה, ניר דבורי אני רוצה לומר לך - אתה הרסקיו של מדינת ישראל", אמרה אסייג.

אופירה אסייג,

אופירה אסייג, צילום: פלאש 90

אופירה אסייג: "אתה הרסקיו של מדינת ישראל"

דבורי השיב לה נבוך: "יש לי משפט שאני תמיד אומר, תמיד השיטו יד, תמיד יש מישהו לידכם שצריך יד". אסייג הגיבה: "‏בוא נלמד מהטוב ביותר". יש לציין כי הדימוי של אסייג כרסקיו של המדינה כבר הפך לוויראלי ברשתות החברתיות.

"האיש הזה הוא לב"

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בה מקבל דבורי מחמאות מקולגות בתקשורת. לפני כחודש, כתבת חברת החדשות מעיין פרתי פרגנה לו ברשת: "האיש הזה שלא ישן בלילה עם טלפון על מצב שקט אף פעם, כי תמיד יכול לקרות משהו, האיש הזה שעוזב את הילדים והאישה האהובה שלו לתקופה ארוכה כדי שתקבלו את המידע האמין ביותר, האיש הזה הוא החבר הכי טוב שלי במערכת שבה אנחנו עובדים". לאחר מכן הוסיפה: "האיש הזה ששמע על מצב רפואי קשוח שפקד אותי בעבר והכריח אותי לקחת את ימי החופשה שלו כדי שהמשכורת שלי לא תפגע. האיש הזה הוא לב".