מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

המגיש שאל על הפסקת המלחמה - אחות החטוף הפתיעה: "בוא נעשה את זה הפוך"

מגיש חדשות 12, דין פישר, התנצל בפני מירב סבירסקי שאחיה חטוף בעזה לאחר שנפגעה מהמגיש: "בוא אני אעשה את זה הפוך, מה אתה היית אומר אם אח שלך החטוף נמצא שם?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/12/23 15:02 ט בטבת התשפד | עודכן בתאריך 21/12/23 18:55

המגיש שאל על הפסקת המלחמה - אחות החטוף הפתיעה: "בוא נעשה את זה הפוך"
מרב סבירסקי, צילום: צילום מסך, קשת 12

תקרית מביכה בחדשות 12: במהלך משדר חדשות בערוץ, המגיש דין פישר שאל את מירב סבירסקי, שאחיה חטוף בעזה על הודעת החמאס שלא יקיים משא ומתן לשחרור חטופים עד לסיום המלחמה ונתקל בתגובה מפתיעה. סבירסקי הפנתה את השאלה חזרה והתעקשה לקבל תשובה: "התקלת אותי. מה אתה היית אומר עכשיו על השאלה ששאלת?".

"מה אתה היית אומר אם אח שלך חטוף נמצא שם?"

דין שאל את אחות החטוף: "אני רוצה לשאול לגבי הודעת החמאס, הם אומרים שיש הסכמה פלשתינית נגד עסקת חטופים עד שתיגמר הלחימה. את שומעת את ההודעה הזאת ומה את אומרת בתור מי שאחיה החטוף נמצא שם 76 ימים?". התשובה של סבירסקי הפתיעה גם את המגיש: "בוא אני אעשה את זה הפוך, מה אתה היית אומר אם אח שלך חטוף נמצא שם? בהקשר של מה ששאלת אותי?"

"קודם כל זה לא פייר לשאול אותי שאלה כזאת"

סבירסקי המשיכה: "אני לא פוליטיקאית ולא ביטחוניסטית, אני בחודשיים וחצי עושה דוקטורט בפוליטיקה, יחסים בינלאומיים ותקשורת ולא מעניין אותי להיות פה. זה לא העולמות שלי. לא התכוונתי להיות פה ובטח לא ככה". סבירסקי הבהירה כי השאלה לא ראויה בעינייה: "מהמקום הזה אני חושבת שקודם כל זה לא פייר לשאול אותי שאלה כזאת. ודבר שני אני הייתי מעדיפה שכל אחד פה וכל אחד בבית ישאל את עצמו את השאלה מה הוא היה עונה".

בסיום הדברים המגיש התנצל בשנית: "אז קודם כל אני מתנצל, אישית, אם השאלה לא הייתה במקום אני לוקח אותה חזרה".