צופית גרנט התפרקה בבכי וגם זה לא הציל את התכנית של רשת

ברשת 13 שידרו פרק מטלטל של התכנית "בדרכים" עם צופית גרנט ושולי רנד, אך גם זה לא הועיל והתכנית התרסקה עם נתוני רייטינג נמוכים במיוחד. בחדשות, לעומת זאת, ערוץ 13 מצליח להתחזק

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/23 09:43 ח בטבת התשפד

צופית גרנט התפרקה בבכי וגם זה לא הציל את התכנית של רשת
צופית גרנט ושולי רנד, צילום: צילום מסך רשת 13

ייתכן שיש קשר לפרישתו המוקדמת של מנכ"ל רשת 13, וייתכן שמדובר בצירוף מקרים בלבד, אך המצב של רשת בימים האחרונים מדאיג מתמיד, ואינו תואם את מצבו של הערוץ בחדשות. בעוד מהדורת חדשות 13 מתחזקת ועוקפת מפעם לפעם, התכנית המשודרת ברשת בשעות הפריים טיים מתרסקות בזו אחר זו. שלשום הייתה זו התכנית של גורי אלפי, ואתמול (ג') זו הייתה התכנית של צופית גרנט ושולי רנד.

המפגש המטלטל שגרם לצופית גרנט להתפרק בבכי

התכנית של צופית גרנט ושולי רנד מתרסקת - אבל לא במקום האחרון

במסגרת הפרק של "בדרכים" עם צופית גרנט ושולי רנד, נפגשו השניים עם חיילי היחידה לאיתור וזיהוי חללים, במפגש מטלטל שגרם לגרנט להתפרק בבכי. הפרומו המבטיח, המגישים האהובים והסיפור הקשה היו אמורים להביא את רשת להצלחה, אך קרה בדיוק להפך: התכנית הסתיימה עם 2.8% רייטינג בלבד ו-79 אלף צופים. למזלה של רשת היא ניצלה מתחתית הטבלה, כי "גואטה בדרך" הצליחה להשיג נתון נמוך עוד יותר - 2.4% רייטינג.

לעומת ההתרסקות של השתיים, "ארץ נהדרת" של קשת 12 נהנתה מ-24% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים. "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם רחוקה, עם 8.3% רייטינג ו-220 אלף צופים, אך עדיין גבוהה בהרבה מהמתחרות האחרות.

מצב אחר בחדשות

במהדורות החדשות סדר הערוצים זהה, אך הנתונים שונים. מהדורת חדשות 12 עדיין בראש עם 19.6% רייטינג ואחריה מהדורת חדשות 14 עם 8% רייטינג. כאן, לעומת הפריים טיים, המהדורה של ערוץ 13 לא רחוקה מהמובילות, ומשיגה 7.1% רייטינג. מהדורת חדשות כאן נשארת בתחתית עם 4.6% רייטינג.