ערב בלי חדשות: 5 המלצות צפייה לרומנטיקה דביקה בנטפליקס

מלחמה איומה מתחוללת שם בחוץ והלב של כולנו מדמם. שידורי החדשות הבלתי פוסקים מזכירים לנו שהתינוקות עדיין בעזה, ואיך אפשר לשכוח את החיילים. דווקא בגלל זה, ולמען מעט השפיות שעוד נותרה בעולם, ליקטנו עבורכם המלצות צפייה לסרטי אהבה רומנטיים, כאלה שיזכירו לנו שיש גם סוף טוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/23 16:49 א בכסלו התשפד

ערב בלי חדשות: 5 המלצות צפייה לרומנטיקה דביקה בנטפליקס
קצת אסקפיזם , צילום: shutterstock

1. חתונה בהפתעה

כוכבת פופ מפורסמת אמורה להתחתן על הבמה במהלך הופעה רבת משתתפים, אבל התוכנית משתבשת. ברגע לא צפוי היא בוחרת להתחתן עם מורה למתמטיקה אקראי מהקהל, והצופים זוכים בחתונה מהירה והתאהבות ארוכה אחריה, ויש גם ילדה קטנה. עם ג'ניפר לופז ואוון וילסון.

2. אהבה ממבט ראשון

זה נשמע נדוש אבל תהיו עם ראש פתוח. שני זרים נפגשים בטיסה ללונדון, יש ביניהם קליק מיידי, והגורל מפריד ביניהם. קשה להאמין שיוכלו שוב למצוא האחד את השנייה, אבל תסמכו על האהבה. דביק, קיטשי, רומנטי, ויש גם מבטא בריטי.

3. יפה במנהטן

נכון, זה סרט ישן אבל אי אפשר לוותר על סיפור סינדרלה כזה קסום. חדרנית פשוטה ופוליטיקאי מצליח נפגשים במסדרונות של בית מלון אופנתי, והוא משוכנע שהיא אורחת מהחברה הגבוהה, ולא זאת שמנקה לו את השירותים. אחחח, תנו לסיפור להתגלגל מכאן. יש ילד קטן ומתוק, חבורה של נשים מהגרות קורעות מצחוק, וכמובן, איך אפשר בלי ניו יורק.

4. לבבות הארגמן

אמנם הבטחנו ערב בלי דיבורים על קרבות, אבל מלחמות של אחרים לא נחשבות. מוזיקאית צעירה בתחילת דרכה נישאת בחתונת נוחות לנחת אמריקאי גבוה וחתיך. אירוע טרגי משנה את המסלול המחושב ששניהם בחרו בו, והקשר המזויף, כן כן, תעמידו פנים שהופתעתם, הופך להיות אמיתי. יש מוזיקה טובה ודיבורים על דרגות וכבוד צבאי, אז לגמרי תרגישו בבית.

5. בת הנשיא

קייטי הולמס היא הבת הצעירה של נשיא ארצות הברית. היא חמודה וחכמה וחלומה הגדול ביותר הוא לחוות את השנה הראשונה בקולג' הקליפורני כמו כל אחת אחרת. אחרי משא ומתן קשוח היא מצליחה להוריד את סידורי האבטחה הקפדניים, ובו בזמן מפתחת קשר עם בחור מתוק ומסתורי להפליא, שלמרבה ההפתעה הולך אחריה לכל מקום. כן, הסוף ידוע. כן, זה לגמרי שווה את זה.