מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

כתבת החדשות עפה על הקולגה: "הכריח אותי לקחת את ימי החופשה שלו"

מעיין פרתי החליטה להחמיא לקולגה דווקא בזמן המלחמה, ופרסמה פוסט מרגש על חברה הטוב ניר דבורי: "האיש הזה לא ישן בלילה עם טלפון על מצב שקט, כי תמיד יכול לקרות משהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/23 16:52 יא בחשון התשפד

כתבת החדשות עפה על הקולגה: "הכריח אותי לקחת את ימי החופשה שלו"
צילום: Own work/ss-by

כתבי החדשות עובדים בימי המלחמה מסביב לשעון, ובמיוחד הכתב הצבאי של חדשות 12, ניר דבורי. חברתו לעבודה והקולגה מאותו הערוץ, הכתבת מעיין פרתי, הרעיפה עליו מחמאות בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה.

מעיין פרתי בפוסט על ניר דבורי: "לא ישן בלילה עם טלפון על מצב שקט"

"אני רוצה לספר לכם משהו על האיש הזה שמופיע על המסך של כולנו כבר שבועות", כתבה לצד תמונה של דבורי, "האיש הזה שלא ישן בלילה עם טלפון על מצב שקט אף פעם, כי תמיד יכול לקרות משהו, האיש הזה שעוזב את הילדים והאישה האהובה שלו לתקופה ארוכה כדי שתקבלו את המידע האמין ביותר, האיש הזה הוא החבר הכי טוב שלי במערכת שבה אנחנו עובדים".

פרתי לא כתבה רק על עבודתו המסורה, אלא גם ברמה האישית: "הוא זה שנותן את העצה הכי טובה, שתמיד זמין, שתמיד רוצה לעזור ושומר ומגן. והדלת שלו תמיד פתוחה. האיש הזה ששמע על מצב רפואי קשוח שפקד אותי בעבר והכריח אותי לקחת את ימי החופשה שלו כדי שהמשכורת שלי לא תפגע. האיש הזה הוא לב", חתמה, "האיש הזה הוא לב וכמה טוב שיש לנו אותו. לכולנו. רק תשמור על עצמך טוב טוב כי כולנו צריכים אותך".