אשתו של הכתב הצבאי משתפת: "זה לא מה שאתם מכירים היום"

בראיון לתכנית "אנשים" הכתב הצבאי הוותיק ניר דבורי ואשתו שגית מדברים על האתגרים כמשפחה וכזוג. על העומס, על חוסר הודאות ועל חוסר היציבות, "הכל מוטל בספק, היו רגעים שכעסתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 13:15 כח באדר התשפג

אשתו של הכתב הצבאי משתפת: "זה לא מה שאתם מכירים היום"
צילום: צילום מסך קשת 12

ניר דבורי הוא עיתונאי שהחל את דרכו לפני שני עשורים, בערוץ 2 הנוסטלגי. מאז הפיצול בין הערוצים הוא משמש ככתב הצבאי של חדשות 12 ומסקר בנושאי צבא וביטחון. הערב (ג') ישודר ראיון שנערך איתו בתכנית "אנשים" של קשת 12, בהנחייתה של נסלי ברדה, שם הוא שיתף באתגרים הכרוכים בתפקיד ועל ההשפעה שלו על הבית.

אשתו של ניר דבורי: "הכרתי שליח על אופנוע, לא מה שאתם מכירים"

במסגרת הראיון, בו לקחה חלק גם אשתו אשתו של הכתב הצבאי, דבורי שיתף, "עלייה באירועים זו עלייה בדריכות שלי", הוא הודה בכנות. אשתו, שגית, סיפרה כי כשפגשה אותו הוא עוד לא היה מפורסם. "הכרתי בחור, שליח על אופנוע, זה לא מה שאתם מכירים היום". הזוג הודה כי העבודה משפיעה גם על ההתנהלות בבית, ושגית הסבירה, "הכל תמיד מוטל בספק, אין משהו מוחלט אצלנו בבית", והוסיפה, "החיים מופקעים ממך כל הזמן".

העבודה העמוסה של דבורי דורשת הרבה, ואשתו הודתה, "היו רגעים שכעסתי", אך בסופו של דבר הזוג הצליח להתגבר על המשקעים, "גם הלא נורמלי הופך בסוף להיות נורמלי". כשנשאלו האם חג הפסח הקרוב יעבור עליהם בשקט, השיבו בשלילה. דבורי שיתף כי הייתה מחשבה לטוס, אך היא נדחתה, ועם המצב הנוכחי במדינה נראה שגם החג הזה לא יעבור בשקט.

"אנשים", הערב אחרי החדשות בקשת 12