גלעד שלמור על הזוגיות עם אדוה דדון: זה הפך להיות קצת מתיש

גלעד שלמור ואדוה דדון הכירו בחברת החדשות של ערוץ 12, התחתנו והביאו לעולם בת משותפת. אלא שאז הם החליטו לפרק את הזוגיות, וכעת שלמור משתף על כך בפתיחות: "זה להגיע הביתה ולהמשיך לדבר על התכנים שאתה חווה בעבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/23 17:01 יג בתשרי התשפד

גלעד שלמור על הזוגיות עם אדוה דדון: זה הפך להיות קצת מתיש
גלעד שלמור, צילום: קשת 12

אדוה דדון, כתבת תחקירים בקשת 12 וגלעד שלמור, כתב בחברת החדשות של אותו הערוץ, היו אחד הזוגות הנוצצים של התעשייה. השניים נישאו זה לזו והביאו לעולם בת משותפת, אלין, אך לפני שנה ולאחר ארבע שנות נישואים החליטו להיפרד. מאז דדון החלה זוגיות חדשה עם ידין גלמן, וכעת שלמור מדבר על הזוגיות שהתפרקה בתכנית "אינטימי" עם רפי רשף.

גלעד שלמור על הזוגיות עם אדוה דדון: "זה להגיע הביתה ולהמשיך לדבר על התכנים שאתה חווה בעבודה"

"מה יותר קשה, לעבוד באותה חברה תחרותית ויצרית כזוג נשוי או אחרי שנפרדתם?", שאל רשף. שלמור צחק והשיב, "אני לא ממליץ על אף אחת מהאפשרויות האלה. אני כבר לא אתחתן בעבודה". המראיין הופתע מהצורה הנחרצת בה השיב ושאל לגבי הקשיים שחוו כזוג. "זה להגיע הביתה ולהמשיך לדבר על התכנים שאתה חווה בעבודה", שיתף שלמור, "זה הופך להיות קצת מתיש".

בהמשך דיברו השניים על הבת המשותפת, אילן. "לפני שהיא נולדה לא חשבתי שכשאני אסיים את הימים של האבהות התחושה שאני ארגיש תהיה סיפוק", הודה שלמור בהתרגשות, "אני רואה אותה גדלה ומתעצבת, היא מסבה לי אושר גדול".