כוכבת חתונמי: "עשיתי את זה הרבה פעמים ונשארתי רווקה"

מור ושניר, הזוג שהחליט לעזוב את "חתונה ממבט ראשון" רגע לפני הסוף, מספרים בראיון ל"חדשות כיפה" על ההחלטה להישאר למרות הקושי ("הרבה יותר קל ללכת"), על התגובות שקיבלו ("זה קהל בקרקס"), ומגלים האם היו עושים זאת שוב

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 06/09/23 16:27 כ באלול התשפג

כוכבת חתונמי: "עשיתי את זה הרבה פעמים ונשארתי רווקה"
מור ושניר, חתונה ממבט ראשון, צילום: חדשות כיפה

רגע לפני שנגלה מי מהזוגות נשאר יחד ומי החליט להיפרד, אתמול (ג') התקיים ערב הסיום המסורתי של "חתונה ממבט ראשון" במלון דירות The Leeve, בו הזוגות נפגשו וצפו יחד במעמד ההחלטות. שוחחנו עם מור ושניר, שהגיעו לערב בנפרד לאחר שהחליטו לסיים את דרכם עוד לפני סיום התכנית, ושמענו על הדרך שעברו ועל ההתמודדות עם תגובות הקהל.

אתם מגיעים לפה הזוג היחיד שיודעים מה איתו, איך התחושה?

מור: "הקלה".

שניר: "אני איתה. מיצינו את זמן המסך שקיבלנו".

מור, כל העונה אנחנו מסתכלים עלייך ורואים בחורה עוצמתית, חזקה, מהממת, וליד עומד בחור שאומר לך שהוא לא בקטע. מה גורם לך להישאר?

"עצם העובדה שאני חזקה ועוצמתית ומהממת, הרבה יותר קל ללכת. עשיתי את זה הרבה פעמים בחוץ ונשארתי רווקה. וגם ראיתי דברים טובים, פוטנציאל, את ההתאמה, אז באתי לבחון את זה עד הסוף".

שניר, די מהר הפכת לאיש הרע בסיפור, איך הרגשת עם זה?

"יש תגובות ממעגלים קרובים שקצת יותר נגעו בי. יש טוקבקיסטים שזה משעשע אותי, זה קהל בקרקס, יש כאלו שהריעו, יש כאלו שעשו בוז, הכל טוב".

שניכם היום בזוגיות חדשה, מה אתם יכולים לספר לנו עליה?

מור: "כלום ושום דבר".

משהו שלקחתם מהחוויה המשותפת הזאת?

מור: "כלים לחיים. לנשום, להתבונן, לספוג, לראות. גם אם לא נוח לי או לא נעים לי אני שנייה אשאר לבחון, כי בחוץ הייתי הולכת, אהבתי את זה שנשארתי וגיליתי דברים חדשים".

שניר: "הרבה תובנות ברמה האישית. כמה יכולות חדשות שאני בוחן בימים אלה, ברמה הרגשית. הרבה חברים טובים וגם חברה טובה".

הייתם עושים את זה שוב?

"כן".