"צר לי": בכיר בערוץ 14 צייץ על יריב לוין - ומחק

לאחר שמוקדם יותר צייץ הפרשן יעקב ברדוגו על הצורך להגיע להבנות סביב הרפורמה המשפטית, הקדיש ציוץ נוסף לשר המשפטים וכתב: "אני לרשותך לכל דבר ועצה". בהמשך מחק את הציוץ

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 06/09/23 08:34 כ באלול התשפג

"צר לי": בכיר בערוץ 14 צייץ על יריב לוין - ומחק
יעקב ברדוגו, ירידה בצופים, צילום: Yonatan SIndel/Flash90

המערכת הפוליטית סוערת ביומיים האחרונים סביב מתווה הפשרה בנוגע לרפורמה המשפטית. בעוד חברי הקואליציה השמיעו דעות בעד ונגד המתווה המסתמן כתב אתמול (ד') הפרשן הפוליטי של ערוץ 14, יעקב ברדוגו על הצורך בהגעה להבנות סביב הרפורמה. בהמשך הקדיש ציוץ לשר המשפטים, ציוץ שנמחק לאחר מספר דקות.

"יריב היקר" כתב ברדוגו, |אתה חבר וגם חבר לדרך. העמידה בחזית מול כוחות אדירים אינה זרה אף לי, מי כמוך יודע". בהמשך כותב ברדוגו כך: "יחד עם זאת, אינני שותף לתחושתך לפיה אני מהתוקפים אותך. צר לי שכך אתה חש. כמו תמיד אני לרשותך לכל דבר ועיצה גם בעתיד". הציוץ כאמור, נמחק לאחר מספר דקות.

"עת למנהיגות": הציוץ שהרגיז את לוין?

את הרקע לציוץ אפשר אולי להבין בגלל ציוץ אחר של הפרשן כמה שעות קודם לכן, בו תמך בהגעה להבנות. ברדוגו כתב: "בשלה השעה להגיע להבנות, רגע לפני שבית המשפט העליון מבצע השתלטות מוחלטת על הרשות המחוקקת. זו העת למנהיגות, לישראל לפני הכל".

יריב לוין,

יריב לוין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הוא הוסיף: "זה משותף לכל נציגי הריבון בכנסת .זה רגע האמת גם לאור הקרע בעם, והאתגרים הרבים העומדים בפני מדינת ישראל במישורים רבים נוספים. לא יהיה ימין או שמאל אם תהיה השתלטות משפטית. גם דמוקרטיה לא תהייה. עת למנהיגות".