המנכ"ל החדש של חדשות 13 במסר לעובדים: "זמן למעשים"

המנכ"ל החדש של חדשות 13, אור צלקובניק, נכנס בימים אלו לתפקידו. במייל ששלח לעובדים הוא הבטיח לאפשר שיח פתוח עם העובדים, וסימן מטרות לכהונתו: "זו המשימה המונחת לפתחנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/23 13:38 יז באלול התשפג

המנכ"ל החדש של חדשות 13 במסר לעובדים: "זמן למעשים"
אור צלקובניק, צילום: Adi lamm/cc-by ca

לפני זמן קצר מנכ"ל חדשות 13, אבירם אלעד, התפטר מתפקידו לאחר שנתיים של כהונה. זמן לא רב לאחר מכן, הכריזו בערוץ על המנכ"ל החדש שיחליף אותו: אור צלקובניק. בעבר שימש כמנהל המוזיקלי והעורך הראשי של גלגלצ. עיתונאי מאקו, גיל משעלי, פרסם בחשבון הטוויטר שלו מכתב שכתב המנכ"ל החדש לעובדים.

אור צלקובניק נכנס לתפקידו: "העולם משתנה"

"בימים אלה אני נכנס באופן רשמי לתפקיד המנכ"ל והעורך הראשי של חדשות 13", כתב צלקובניק, "בשבועות האחרונים זכיתי להכיר רבים מכם, צפיתי ולמדתי רבות מהדרך שבה אתם עושים חדשות. חדשות 13 תמיד סימלה עבורי מקצוענות וחתירה אל האמת. אמת זו תהיה נר לרגליי כשנצא להגשים יחד את היעדים שלפנינו ולהגדיל את קהל צופינו בטלוויזיה, בדיגיטל ובשאר הפלטפורמות".

צלקובניק ציין כי העולם משתנה, וזו ההזדמנות של הערוץ להשפיע ולהוביל את סדר היום. "התקופה הזו מזמנת עמה קריאה לנוע קדימה מצד אחד ולהעמיק את לוח השידורים, ולשמור על מה שמייחד אותנו מהצד השני. זו המשימה המונחת לפתחנו", הכריז, "זהו זמן למעשים ולא למילים, ועדיין - המילים החשובות הן אלה שמגיעות, ושימשיכו להגיע, מכם. המילים שלכם תמיד יתקבלו בברכה ובדלת פתוחה. זכרו שהדיאלוג בינינו הוא היסוד שעליו נבנה ביחד חברת חדשות טובה יותר".