צפו: מהדורת החדשות שינתה פתיח - כך זה נראה בפעם הראשונה

לאחר שהודיעו על השינוי שיעבור הפתיח של מהדורות החדשות העגולות בכאן רשת ב', היום נכנס השינוי לפועל. בתאגיד שיתפו בסרטון הפתיחה המחודש ובלהקה שהקליטה את הפתיח החדש

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/23 11:16 יז באלול התשפג

צפו: מהדורת החדשות שינתה פתיח - כך זה נראה בפעם הראשונה
רשת ב', שינתה פתיח, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90.

בשבוע שעבר הודיעו בתאגיד השידור הציבורי על כך שפתיח מהדורת החדשות העגולה בכאן רשת ב', ישתנה ויחליף את הפתיח המסורתי. במסגרת השינויים, המהדורה תחל כחצי דקה לפני כל שעה עגולה ויינתנו הכותרות, בהמשך יתווספו קטעי קול (אינסרט) ובהם ציטוטים של הדמויות המרכזיות בחדשות. לאורך כל המהדורה תישמע נעימת מוזיקה קצבית שמבוצעת על ידי הסימפונית ירושלים בניצוחו של שמואל אלבז. בתאגיד שתפו איך נראתה המהדורה הראשונה בנוסח החדש ובתהליך הקלטת נעימת הפתיחה של המהדורה.

הפיפס ישאר

כיוון שמדובר בשינוי היסטורי, החליטו בתחנה לשמר את המרכיבים הנוסטלגיים שמלווים את שידורי החדשות ברדיו מראשיתם ובהם: אות ה"פיפס" הנוסטלגי שמעיד על תחילת המהדורה לצד "קול ישראל מירושלים". מרכיבים אלו נשמרו לאות הוקרה לפס הקול שהיה מזוהה עם שידורי החדשות בישראל לאורך עשרות שנים.

חדר החדשות

חדר החדשות, צילום: כאן רשת ב

מדובר בפרויקט מורכב של חטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי ובמרכזו שיתוף פעולה ייחודי עם התזמורת הסימפונית ירושלים שהקליטה במיוחד נעימת מוזיקה חדשה וקצבית שתלווה את המהדורה החדשה של כאן רשת ב. שינוי משמעותי וייחודי נוסף הוא: לראשונה בישראל המהדורות יתחילו חצי דקה לפני השעה העגולה במתן כותרות.