"יענקי רצה לפרוש, שכנעתי אותו להישאר"

בן ויארניק, מתמודד "האח הגדול" שפרש מהתכנית לאחר 56 ימים, החליט לחשוף בחשבון האינסטגרם שלו סודות מתקופת שהותו בבית הסגור במדינה, ביניהם וידוי מפתיע לגבי הדייר החרדי האהוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 15:56 יג באלול התשפג

"יענקי רצה לפרוש, שכנעתי אותו להישאר"
יענקי גולדהבר, צילום: רשת 13

בן ויארניק, מתמודד "האח הגדול" ברשת 13, הצליח להפתיע את קהל צופי התכנית כשביקש לסיים את השתתפותו בתוכנית לאחר 56 ימים בבית. בן, דייר אהוב בבית ואב לשניים, דיבר במשך כל שהותו בבית על הגעגועים למשפחתו ועל הקושי בהתמודדות עם המרחק מהבית, ולכן ביקש לעזוב את הבית באופן סופי. אתמול (ג'), חודש לאחר עזיבתו, הוא החליט לחשוף בחשבון האינסטגרם שלו סודות מהאח הגדול.

בן ויארניק חושף: "יום לפני שעזבתי, יענקי רצה לפרוש"

"יום לפני שעזבתי, יענקי רצה לפרוש", כתב ויארניק, "שכנעתי אותו להישאר ביודעין שאני הולך למחרת". עוד חשף, כי במהלך שהותו בבית הסגור נעקץ על ידי עכביש ארסי. "8 ימים של טיפול באנטיביוטיקה", כתב. ויארניק אמנם עזב את הבית לאחר 56 ימים, אך לטענתו הפעיל נוהל עזיבה 3 פעמים, עד שבפעם השלישית פרש מהתכנית באופן סופי.

עוד סיפר, "ביום הולדת שלי, וביום הנישואים, חברים ואשתי הגיעו משבע בבוקר והרימו לי מסיבה מחוץ לבית", כתב דייר העבר, "מכיוון שלא שודר כלום, רק אחרי שלין יצאה הם גילו ששמענו הכל ורקדנו איתם".