יענקי נשבר: זה לא בריא לנפש שלי

בשיחה אישית עם האח הגדול, המתמודד החרדי שיתף בקושי שלו עם שמירת העיניים ובהתמודדות היום-יומית שלו, "שכל אחת תתלבש איך שהיא רוצה, לנפש שלי זה לא בריא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/23 13:16 יט באב התשפג

יענקי נשבר: זה לא בריא לנפש שלי
יענקי גולדהבר, האח הגדול, צילום: צילום מסך רשת 13

תקרית חריגה נרשמה השבוע בבית האח הגדול ברשת 13, כשהדייר החרדי יענקי גולדהבר נתקל במתמודדת שי עופרי כשהיא לובשת בגד ים וביקש ממנה לא להסתובב עם בגד ים כדי לכבד אותו. "הדבר היחיד שאני מבקש לכבד אותי עם בגדי הים", אמר, "לא עכשיו ספציפית אלא בבית". בהמשך יענקי ניגש והתנצל באופן אישי, אך הרשת כבר סערה מהדברים.

יענקי גולדהבר: "שכל אחת תתלבש איך שהיא רוצה, לנפש שלי זה לא בריא"

בשיחה אישית בחדר האח הגדול יענקי פתח את המקרה מחדש. "אתה לא מבין אפילו עד כמה זה קשה לי", שיתף את האח. "אני לא משטרת הצניעות", הוא מיהר להבהיר, "שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה, תתלבש איך שהיא רוצה, לנפש שלי זה לא בריא". יענקי הזכיר והדגיש שהוא בסך הכל ילד בן 20, ולמרות הבגרות שהוא מפגין על המסך ההתמודדות שלו לא פשוטה, "לעבור מראות כאלו... מאוד קשה".

האח הגדול שאל את יענקי אם הוא לא יכול לדבר על הדברים, והוא השיב בשלילה, "כי ניסיתי ובחורה אחת נפגעה בטעות". יענקי הודה כי בסופו של דבר הוא מפחד לפגוע בעיקר בעצמו ולכן נמנע מלדבר על כך עם אחרים, גם אם זה אומר להמשיך לנשוך שפתיים. בסיום השיחה האח החמיא ליענקי על ההתמודדות, וזה הגיב בדמעות.