החשיפה של תכנית "הצינור": "למרות שלא רצו שתראו את זה"

אחרי שלפני שבוע בית המשפט קבע כי התחקיר לא ישודר, בתכנית "הצינור" הודיעו כי הוא ישודר הערב: "הערב החומרים מתפרסמים. למרות ששב"ס והמשטרה ממש לא רצו שתראו את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 14:29 יג באלול התשפג

החשיפה של תכנית "הצינור": "למרות שלא רצו שתראו את זה"
גיא לרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשבוע שעבר היה אמור להיות משודר תחקיר של עורך התכנית, אדם שפיר, שהבטיח לחשוף תקרית חמורה כלפי רומן זדורוב, מי שהואשם ברצח תאיר ראדה ז"ל ורק לאחרונה שוחרר מהכלא. הפרומואים כבר היו באוויר, אך בית המשפט בטבריה הוציא צו האוסר על הפקת התכנית לשדר את התחקיר. הערב (ד') התחקיר ישודר.

"הערב החומרים מתפרסמים. למרות ששב"ס והמשטרה ממש לא רצו שתראו את זה"

על פי טענת "הצינור", בית המשפט לא נימק את האיסור והם הבטיחו להילחם בהחלטה. "מרתיח, נילחם בזה כמובן", כתב מגיש התכנית גיא לרר. בסופו של דבר, כאמור, התחקיר ישודר וברשתות החברתיות של התכנית נכתב: "הערב החומרים מתפרסמים. למרות ששב"ס והמשטרה ממש לא רצו שתראו את זה. רומן זדורוב מקבל פיצוצים בכלא".

אדם שפיר ורומן זדורוב

אדם שפיר ורומן זדורוב, צילום: מתוך האינסטגרם של אדם שפיר

אחרי האיסור על שידור התחקיר, אדם שפיר הגיב: "ממה המשטרה ושב"ס מפחדים? במשך חודשים אנחנו עובדים על תחקיר, תיעוד בלעדי מהכלא, שסוהרים נכנסים לתא של רומן זדורוב ושותפיו ומפוצצים אותם במכות. רימוני הלם, שוקרים, ירי גומי, הכל. מישהו יכול לנחש למה הם רצו לביהמ"ש לבקש איסור פרסום על המצלמות? זה לא הסוף. החומרים האלה יראו אור".