גיא לרר רותח: התחקיר של תכנית הצינור נאסר לשידור

בתכנית "הצינור" תכננו לשדר מחר תחקיר של אדם שפיר, שהבטיח לחשוף תיעוד בלעדי של אלימות כלפי האסיר המשוחרר רומן זדורוב, אך בבית המשפט בחרו לאסור את שידורו של התחקיר | בהפקת התכנית מתכוונים לעתור לבית המשפט

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 15:56 ו באלול התשפג

גיא לרר רותח: התחקיר של תכנית הצינור נאסר לשידור
גיא לרר רותח, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאז עברה התכנית "הצינור" בהובלתו של גיא לרר לשעה 19:00 בלוח השידורים, היא מצליחה לעורר לא מעט רעש. עד כה השיח התמקד בעיקר ב"סופר הצינור" שהתיימר להיות הסופר הזול בארץ, אך כעת מובילה התכנית סערה נוספת. מחר (ה') היה אמור להיות משודר תחקיר של עורך התכנית, אדם שפיר, שהבטיח לחשוף תקרית חמורה כלפי רומן זדורוב, מי שהואשם ברצח תאיר ראדה ז"ל ורק לאחרונה שוחרר מהכלא.

צו בית המשפט אוסר על שידור תחקיר "הצינור"

הפרומואים כבר היו באוויר, ובתכנית הבטיחו לחשוף סרטוני וידאו עם תיעוד בלעדי מהאירוע של צוות מצדה של שב"ס תוקף את רומן זדורוב ואסירים אחרים באלימות. הבוקר (ד') בית המשפט בטבריה הוציא צו האוסר על הפקת התכנית לשדר את התחקיר. על פי טענתם, ללא כל נימוק מצידו. בהפקת התוכנית לא מתכוונים לוותר וצפויים לעתור היום לבית המשפט בדרישה להסיר את הצו. גיא לרר כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "מרתיח, נילחם בזה כמובן".

צילום: מתוך האינסטגרם של אדם שפיר

אדם שפיר הגיב: "ממה המשטרה ושב"ס מפחדים? במשך חודשים אנחנו עובדים על תחקיר, תיעוד בלעדי מהכלא, שסוהרים נכנסים לתא של רומן זדורוב ושותפיו ומפוצצים אותם במכות. רימוני הלם, שוקרים, ירי גומי, הכל. מישהו יכול לנחש למה הם רצו לביהמ"ש לבקש איסור פרסום על המצלמות? זה לא הסוף. החומרים האלה יראו אור".