גיא לרר כואב: "רגע לא פשוט בשבילי"

גיא לרר אירח בתוכניתו את דובר המשטרה נצ"מ אלי לוי, לשעבר חברו לערוץ ותקף אותו בנוגע למדיניות המשטרה בנוגע לשוטרים שהביעו את דעתם ברשתות. לרר סיכם בטוויטר: "אם זה קרה לאלי, זה יכול לקרות לכולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/23 08:12 כח באב התשפג

גיא לרר כואב: "רגע לא פשוט בשבילי"
גיא לרר, רגע לא פשוט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגיש הטלוויזיה גיא לרר ידוע בכך שתוכניתו "הצינור" המשודרת בערוץ 13 עוסקת בעוולות חברתיות ושאר נושאים חברתיים. אתמול (ב') אירח לרר את דובר המשטרה וחברו לשעבר לערוץ ניצב משנה אלי לוי בנוגע לדיווחים לפיהם במשטרה מדיחים שוטרים ומתנדבים שהביעו את דעתם הפוליטית רשתות החברתיות. לאחר מכן כתב פוסט כואב ברשתות: "רגע לא פשוט בשבילי".

דובר המשטרה נגד הבעת דעות של שוטרים

באולפן התפתח דיון בנושא כשלרר אתגר את לוי בשאלה מדוע לא נהגו כך במשטרה גם בנוגע לשוטרים שהביעו את דעתם על המפגינים, דבר שהוא פרסם בעבר בתוכניתו. לוי מצידו גיבה את המשטרה וטען: "שוטר במדים לא יכול להיות חלק ממחאה, עד יום לפני שהתגייסתי גם אני הייתי חלק ממחאה". לרר טען מנגד שלא מדובר בהפגנה אלא בהעמדת עמדה ברשתות החברתיות.

אלי לוי. הדובר החדש

אלי לוי. הדובר החדש, צילום: דוברות המשטרה

"אני אוהב את אלי. כואב לי, באמת"

לאחר השידור שיתף לרר בתחושותיו ברשתות, במיוחד נוכח העובדה שלוי היה חברו לערוץ בעבר: "רגע לא פשוט בשבילי. אני אוהב את אלי. כואב לי, באמת, לראות את התהליכים שגרמו לו לדברר משטרה שמפטרת שוטרים בגלל דעות נגד המחאה ולא נוגעת במי שהביעו דעות הפוכות". לרר הוסיף: "כן, גם אדם שאתם אוהבים יכול להפוך בקלות חלק מזרוע ביצועית חשוכה שמזכירה משטרים אפלים. אם זה קרה לאלי, זה יכול לקרות לכולם".