תוך דקה בלבד: ההישג המטורף של קופה ראשית

העונה הרביעית של קופה ראשית ממשיכה להרשים עם נתוני רייטינג מרשימים וקהל מעריצים אדוק, וכעת מפתיעה עם הישג נוסף: כל הכרטיסים למפגש המעריצים נמכרו תוך דקה אחת בלבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/23 12:24 כט באב התשפג

תוך דקה בלבד: ההישג המטורף של קופה ראשית
קופה ראשית, צילום: באדיבות כאן 11

כבר במשך ארבע עונות "קופה ראשית", סדרת הקומדיה המשודרת בכאן 11, מצליחה להטריף את הקהל. הצופים מזדהים עם קופאית הבעייתית כוכבה, מתרגזים מהמנהלת המעצבנת שירה שטיינבוך ומאוהבים בעובד המסור ראמזי עבד ראמזי. בקופה ראשית החליטו למנף את ההצלחה לפתוח מפגש מעריצים עם כוכבי "קופה ראשית", בו יוקרנו גם הפרקים האחרונים בעונה.

כל הכרטיסים למפגש המעריצים של "קופה ראשית" נמכרו תוך דקה

תוך דקה אחת בלבד נמכרו כל הכרטיסים למפגש, כשב-10:00 נפתחה מכירת הכרטיסים וב-10:01 הוכרז סולד אפ. המפגש יתקיים ב-30.8 בסינמטק תל אביב, והזריזים ביותר יזכו לפגוש את כוכבי הסדרה פנים מול פנים.

צילום: כאן 11

צילום: כאן 11

בפרק שישודר הערב (ד'), "המחליפה", שירה שטיינבוך, מנהלת סופר "שפע יששכר" המציקה, יוצאת לחופשה ומביאה במקומה מנהלת מחליפה. מי זו תהיה?

במקביל, הלקוח מוש, בעלה של שוני, מגלה למה תמיד עוקפים אותו בתור ומבין שהוא פשוט לא זכיר. בהצצה לפרק מאבטח הסופר, צ'יבוטרו, מסביר איך אפשר לישון במשמרת מבלי להיתפס, ושירה מתגאה בדירוג השירות של צוות הסופר.