הבשורה של גיא לרר: "חתמנו"

לאחר שהפיילוט של "הצינור" לסופר מוזל נגמר, גיא לרר הודיע לעוקבים כי בשעה טובה נחתם חוזה לפתיחת הסניף הבא של סופר הצינור: "הם אמרו שסופר הצינור זה גימיק. שזה לא יחזיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/23 10:22 כא באב התשפג

הבשורה של גיא לרר: "חתמנו"
גיא לרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חודש אחרי שגיא לרר חשף את המיזם החדש שלו נגד יוקר המחיה: סופר "הצינור", בו נמכרו מוצרי מזון במחירים שוברי שוק, הודיע על סגירת החנות. היום (ג') הכריז לרר באופן רשמי כי נחתם חוזה לפתיחת סניף חדש.

"מי רוצה לנחש באיזה עיר?"

"הי זה לרר. הם אמרו שסופר הצינור זה גימיק. שזה לא יחזיק", כתב בפוסט ששיתף בחשבון הפייסבוק שלו. "היום אני שמח לבשר שחתמנו על חוזה לסניף חדש, הפעם קבוע", הודיע לעוקביו הרבים, והותיר סימן שאלה אחד: "מי רוצה לנחש באיזה עיר?"

לאחר שלרר סגר את הסניף הקודם, שמוקם בתל אביב, הסיבה כי הסיבה לסגירתו של הסניף היא בחירה של לרר לפתוח סניף חדש וקבוע, הפעם באזור הפריפריה. "אולי אפילו יותר מאחד", הוא הוסיף. בעקבות מכירות החיסול לרר הוזיל את המחירים בסופר לשקל אחד בלבד, מה שגרר קהל גדול במיוחד של קונים. "עקב לחץ ועומס חריג שמביא לחוסרים בסחורות שבמבצע, אני מבקש מהציבור הקדוש לא להגיע היום לסופר הצינור עד שעות הערב", כתב בחשבון הטוויטר שלו, "סליחה, אנחנו לומדים".