המכתב הנוקב של בכיר ערוץ 14 לעובדים: "רואים זאת בחומרה רבה"

בעקבות החרם של שטראוס וחברות נוספות כנגד ערוץ 14, נציג הבעלים פנה לעובדים במכתב נוקב: "אנו מזועזעים, בכוונתנו לפעול בכל הכלים המשפטיים העומדים לרשותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/23 16:49 כ באב התשפג

המכתב הנוקב של בכיר ערוץ 14 לעובדים: "רואים זאת בחומרה רבה"
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

חברת שטראוס החליטה לאחרונה להחרים את ערוץ 14 ולהפסיק את פרסומיה בערוץ, ואליה הצטרפו חברות נוספות כמו "דלק מוטורס" ו- "אבן קיסר". בתגובה לחרם, עשרות ראשי ישיבות הסדר, רבני קהילות ורבני יישובים בכל רחבי הארץ הודיעו כי הם לא ירכשו למוסדות שלהם מוצרים של שטראוס. היום (ב') נציג הבעלים של הערוץ, נתנאל סימן טוב, יצא במכתב לעובדים.

החרם על ערוץ 14: "לא פחות מניסיון חיסול של אמצעי תקשורת בישראל"

"ההחלטה של חברת שטראוס היא איננה עוד החלטה מסחרית לגיטימית", כתב, "ההחלטה הזו היא מהלך מתוכנן ומתואם שהוא לא פחות מניסיון חיסול של אמצעי תקשורת בישראל". כאמור, שטראוס היא אינה החברה היחידה, ומספר חברות התאגדו יחד והפסיקו בבת אחת את הפרסום בערוץ. "ההתארגנות העסקית הזו היא הוצאה אל הפועל של דרישתם של פוליטיקאים המבקשים לסגור את ערוץ 14. במדינת ישראל 2023 יאיר לפיד ומרב מיכאלי דורשים פומבית לסגור כלי תקשורת משום שהוא מותח עליהם ביקורת".

"בכוונתנו לפעול בכל הכלים המשפטיים העומדים לרשותנו"

נציג הבעלים מדגיש כי לא מדובק במאבק נגד הערוץ, אלא נגד תקשורת חופשית. "אנו מזועזעים", כתב, "ורואים את ניסיון החיסול הוה בחומרה רבה. בכוונתנו לפעול בכל הכלים המשפטיים העומדים לרשותנו כדי למצות את הדין עם כל מי שהיה שותף לניסיון החיסול". לסיכום, פנה לעובדים, "אנו מודעים לימים המורכבים שעוברים עליכם, כאשר חרב סגירת מקום העבודה שלכם מונפת שוב על ראשכם. אנו מלאי הערכה והתפעלות מהיכולת שלכם להמשיך ולתפקד במסירות ובמקצועיות ולהביא לצופים מדי יום את הטלוויזיה הטובה בישראל".

צילום: ערוץ 14