נחשף: מוביל המחאה נגד ערוץ 14 - ייעץ להם בעבר

רונן צור שיצא בתקופה האחרונה למאבק נגד ערוץ 14 - עבד בעבר עבור ערוץ 20. בציוץ ששיתף ניסה להסביר את הסתירה: "הערוץ בחר בדרך של הסתה על פני הערכים שהצענו להם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/23 20:57 יט באב התשפג

נחשף: מוביל המחאה נגד ערוץ 14 - ייעץ להם בעבר
ינון מגל , צילום: תומר שלום

יו"ר תנועת "דגל ישראל", רונן צור, בין המובילים הבולטים של המחאה נגד הרפורמה המשפטית, יצא בתקופה האחרונה למאבק נגד ערוץ 14. זו אומנם אינה עובדה מפתיעה כשלעצמה, אולם מסתבר שלפני כשלוש שנים, רונן עצמו לקח חלק בעיצובו של הערוץ.

שירותיו כיועץ אסטרטגי נשכרו על ידי ערוץ 20 דאז, בין השאר בנושא חרמות נגד הערוץ, כך נחשף בכאן חדשות. יותר מכך - צור עצמו התארח בפאנל של הערוץ. "העובדות המוצגות בשאילתה אינן מדוייקות ואין לנו עניין לקחת חלק בפסטיבל רונן צור" נמסר בתגובה מערוץ 14 לכאן חדשות.

"הערוץ בחר בדרך של הסתה על פני הערכים שהצענו להם"

רונן צור צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: "לפני 3 שנים פנה אלי ערוץ 20 למיתוג מחדש. הכנו תכנית מקצועית ששמה דגש על מגוון דעות, מגישים אמינים, אמינות מידע, דמוקרטיה וציונות. הערוץ בחר בדרך של הסתה על פני הערכים שהצענו להם", טען.

צור מאיים: "בקרוב מאוד ייחשף מידע מטלטל"

"ראיתי בצער את הכיוון בו בחרו ללכת ב 14: לא חדשות, לא עיתונות, אלא הסתה נטו וסירבתי לעשרות בקשות להופיע אצלם (למעט פעם אחת) כולל בשבוע שעבר אצל ריקלין", המשיך וטען. "שלוש שנים אחרי הקמתי את דגל ישראל ויצאתי לקרב נגד כל מה שהערוץ הזה בחר להיות". צור הבהיר כי הוא ממן את פעילות הארגון מכיסו הפרטי, וסיים ברמיזה מאיימת: "בקרוב מאוד ייחשף מידע מטלטל על המשפחה שזרעה כאן כאוס ושנאה".

נזכיר כי רונן צור הגיש לאחרונה תביעה ייצוגית נגד הערוץ בשם חיילי צה"ל ומשפחותיהם, בגין הפרת תנאי הרישיון והסתה פרועה כנגד חיילי צה"ל, לטענתו. התביעה מבקשת פיצוי על סך אלף שקלים לכל נפגע, בסכום העשוי להגיע למיליוני שקלים.