הזליגה נמשכת: בכירה בערוץ 13 תעבור לערוץ המתחרה

ברקע החרמות על ערוץ "עכשיו 14", בערוץ הימני מודיעים כי בכירה בערוץ 13 תעבור אליהם כבר מהחודש הבא. הבכירה שהיתה מנהלת האופרציה העסקית ברשת 13 תשמש כסמנכ"לית הסחר של הערוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 13:37 יד באב התשפג

הזליגה נמשכת: בכירה בערוץ 13 תעבור לערוץ המתחרה
הרכש החדש של ערוץ 14, צילום: אושרת דיין - מועלם

ערוץ "עכשיו 14" ותכניתו המצליחה "הפטריוטים" אמנם בכותרות, אלא שבניגוד לחודשים האחרונים בהם הכותרות מגיעות בזכות הרייטינג המחמיא, הפעם מדובר בהתבטאות שנויה במחלוקת של אחד הפאנליסטים, עורך הדין ארי שמאי וכדור השלג המסחרי שהחל להתגלגל מאז כאשר חברות בכירות במשק החליטו להחרים את הערוץ ולא לפרסם בו, בהן חברת "שטראוס", "אבן קיסר" ו"דלק מוטורוס".

אך נראה כי החרמות על הערוץ לא עוצרים אותו מלהתקדם ולהמשיך להחתים טאלנטים ואנשי מקצוע מערוצים אחרים, על מנת למצב את עצמו כערוץ טלוויזיה מוביל בישראל. היום (ג') התפרסם מעבר נוסף מערוץ מתחרה ל"עכשיו 14".

אושרת דיין - מועלם

אושרת דיין - מועלם | צילום: ללא

היום הודיע הערוץ כי מנהלת האופרציה העסקית ברשת 13 - אושרת דיין - מועלם, תעבור ל"עכשיו 14" בתחילת ספטמבר והיא תשמש כסמנכ"לית סחר. בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ הימני נכתב: "עכשיו 14 שמח להודיע כי החל מתחילת חודש ספטמבר 2023, אושרת דיין - מועלם מצטרפת לצוות הנהלת הערוץ, בתפקיד סמנכ"לית סחר. דיין-מועלם שימשה עד לא מזמן כמנהלת אופרציה עסקית ברשת 13 וכעת עושה את המעבר לערוץ עכשיו 14. אנו מאחלים לאושרת הצלחה רבה ובטוחים שתעזור להזניק את הערוץ קדימה".

אולפן ערוץ 14 | צילום: תומר שלום