ניסים ואטורי לגאולה אבן: "מי שישן איתך בלילה הציע את עילת הסבירות"

חבר הכנסת מהליכוד השתתף בפאנל בערוץ 13 על השינויים במערכת המשפט אותם מבקשת הממשלה לקדם, ולא שכח לעקוץ את המגישה, שנשואה לנציג האופוזיציה המתנגד לכך. אבן סער השיבה לו: "שמחה לישון איתו בלילה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 10/07/23 09:44 כא בתמוז התשפג

ניסים ואטורי לגאולה אבן: "מי שישן איתך בלילה הציע את עילת הסבירות"
צילום: צילומסך רשת 13

במשכן הכנסת בירושלים נערכים הבוקר (ב') ליום סוער במיוחד,כאשר  חוק ביטול עילת הסבירות יעלה במליאה לקריאה ראשונה וצפוי עד הערב לסיים לזכות לרוב בהצבעה במליאה. ראשי הסיעות יכנסו מסיבות עיתונאים ובמליאה צפוי דיון סוער, ולאחריה מחאות ברחבי הארץ. 

"מי שישן איתך בלילה הציע את עילת הסבירות"

באולפן "העולם הבוקר" ברשת 13 התקיים הבוקר דיון בהשתתפות חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד, ובהתבטאות חריגה הוא תועד בעודו מתייחס למגישה גאולה אבן סער ולבעלה, חבר הכנסת גדעון סער מהמחנה הממלכתי, חבר האופוזיציה. "מי שישן איתך בלילה הציע את עילת הסבירות", כך אמר ואטורי ולאחר מכן הוסיף, "אני מקווה שזה לא גדעון סיפר לך את זה בלילה, כי זה עצוב". לאחר מכן הגיבה אבן סער ואמרה: "שמחה לישון איתו בלילה". 

"אתה לא חייב להיות שוביניסט"

"יצא לך לשמוע את דברי ביידן אתמול"?, פתחה אבן סער את הראיון, "למה דיקטטורה? למה להיות שליליים"? תהה ואטורי, ואבן סער השיבה: "למה להיות חיוביים כשתעבור עילת הסבירות"?. חבר הכנסת מהליכוד תקף: "אני חושב שמי שישנת איתו בלילה הציע את עילת הסבירות". אבן סער: "שמחה לישון איתו בלילה". ואטורי: "ברור, מפרגן לכם". 

דבריו של ואטורי עוררו סערה באולפן והפרשן הפוליטי, אטילה שומפלבי יצא נגדו וכינה דבריו שוביניסטים: "ח"כ ואטורי אתה לא חייב להיות כזה שוביניסט, אני שומע אותך ואני נחרד. אני לא מעלה על דעתי לדבר עליך ועל אשתך בלילה". ח"כ ואטורי לשומפלבי: "אטילה, הראש שלך כחול. הראש שלך דפוק פשוט. גאולה אבן מעורה במה שקורה".