הצצה הדייט המפתיע של כוכבה: פרק חדש של קופה ראשית

בפרק הבא של "קופה ראשי", כוכבה מתכוננת לדייט עם אקס מיתולוגי, אבל כשהיא מספרת עליו לא ברור עד כמה הוא מיתולוגי ואיך בדיוק הפך לאקס שלה | לרגל חצי גמר היורו, כאן 11 עם שינויים בלוח השידורים

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/23 15:47 טז בתמוז התשפג

הדייט המפתיע של כוכבה: פרק חדש של קופה ראשית
כוכבה בפרק החדש של קופה ראשית, צילום: תאגיד השידור הציבורי

הערב בכאן 11 ישודר משדר חגיגי של נבחרת ישראל ביורו, שני חצאי גמר וקופה ראשית אחת: העונה הרביעית של "קופה ראשית" מפתיעה בנתוני רייטינג מרשימים במיוחד, הרבה בזכות הדמויות האייקוניות שב- 4 העונות האחרונות הפכו למוכרות כמעט בכל בית בישראל. אחת הדמויות האהובות והמבדרות ביותר בסדרת הטלוויזיה היא הקופאית כוכבה. 

צפו בהצצה:

"חזר מטיול אחרי צבא ורצה שאקפוץ אליו בערב"

הצופים בבית וודאי הבחינו שבפרקים האחרונים כוכבה משקיעה הרבה מאמצים ולא בוחלת באמצעים במטרה למצוא  בן זוג - ורצוי שיהיה עשיר ואלמן. בהצצה לפרק החדש של העונה הרביעית בסדרה, כוכבה סוף סוף מתכוננת לדייט, רק שהפעם לא מדובר בעוד גבר אמיד אלא באקס המיתולוגי של הכוכבת, כמה מיתולוגי? לזה יש לה תשובה מפתיעה במיוחד.

"זה היה עופר בורלא, האקס המיתולוגי שלי מהתיכון. לפני 3-4 שנים בערך", אמר כוכבה, כשנשאלה איך ייתכן שלמדה בתיכון לפני זמן קצר כל כך, הייתה לה כמובן תשובה: "התיכון שלו. הוא היה ב- י"א אני הייתי הורה מלווה בטיול שנתי של ג'סיקה. מפה ושם חזר מטיול אחרי צבא ורצה שאקפוץ אליו בערב". 

שינויים בלוח השידורים

הערב: כאן 11 בערב שידורים ישראלי חגיגי עם נבחרת ישראל ועם קופה ראשית: 19:00 חצי גמר ישראל אנגליה, 21:00 סיום חצי הגמר-  חדשות הערב,  21:45 קופה ראשית אחרי החדשות עונה 4 - פרק 12 - העורבים. במידה והמשחק ימשיך להארכה / פנדלים , "קופה ראשית" תשודר ב- 22:15-22:30 בהתאם לשעת סיום המשחק.