"לא תכננו": כאן 11 הופתעו לגלות צירוף מקרים בפרק של קופה ראשית

קבוצת מעריצים של "קופה ראשית" בפייסבוק שמו לב לצירוף מקרים מפתיע בפרק השמיני של סדרת הקומדיה. כאן 11 לא היו מודעים לגילוי, והודו בהתלהבות, "זה נס גלוי כי לא תכננו שזה יצא כך"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 11/06/23 16:05 כב בסיון התשפג

"לא תכננו": כאן 11 הופתעו לגלות צירוף מקרים בפרק של קופה ראשית
צילום: צילום מסך כאן 11

העונה הרביעית של "קופה ראשית" בכאן 11 ממשיכה לכבוש את מסך הטלוויזיה ולקטוף נתוני רייטינג גבוהים עבור הערוץ. מעריצי הסדרה אדוקים כל כך שרק הם יכלו לשים לב לפרט הספציפי בפרק השמיני בסדרה.

באותו התאריך בדיוק - עלילת הפרק חזרה על עצמה

חברי קבוצת "כאן קופה ראשית" בפייסבוק פנו לתאגיד השידור הציבורי והסבו את תשומת ליבם לצירוף המקרים הבא: בעונה הראשונה של התכנית, גם כן בפרק מספר שמונה, הלקוח אמנון טיטינסקי המגולם על ידי דב נבון, רכש בשפע יששכר תחתונים. הלקוח לא היה מרוצה מהקנייה וביקש להחזיר את התחתונים לסופר, אלא שהקופאית הקשוחה כוכבה, קרן מור, סירבה בתוקף. טיטינסקי לא ויתר ורכש עורך דין שילחם עבורו. באותו הפרק, העורך דין מציין כי תאריך קניית התחתונים הוא 7.6.18.

חמש שנים אחר כך, באותו התאריך בדיוק, שודר הפרק השמיני של העונה הרביעית. בצירוף מקרים מפתיע לגמרי, גם בפרק הזה הלקוח אמנון טיטינסקי מבקש להחזיר לסופר את התחתונים שרכש. "זה נס גלוי כי לא תכננו שזה יצא כך", הודו בערוץ, "היוצרים מחליטים על סדר הפרקים תוך כדי העונה, הם לא נקבעים מראש. פרק 8 של עונה 4 היה אמור להיות בתכנון המקורי הפרק הראשון של העונה".