הצצה החתן הטרי מתפוצץ: "אני לא יכול לדבר" | חתונה ממבט ראשון

למרות ההתלהבות הראשונית שהביע מהכלה ששודכה לו, החתן הטרי רונן מימון מחליט לפתוח הכל בשיחה עם חבריו ומתלונן על היחס של רותם כלפיו, "היא נותנת ביקורת על כל דבר שאני עושה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/23 17:57 ג בתמוז התשפג

החתן הטרי מתפוצץ: "אני לא יכול לדבר" | חתונה ממבט ראשון
צילום: צילום מסך קשת 12

רונן מימון ורותם פיינברג הם הזוג האחרון שנישא עד כה בעונה של "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12. באירוע החתונה שלהם, בו נפגשנו לראשונה, רונן הביע התפעלות עצומה מהכלה ששודכה לו. הוא הודה להפקה, השתכר עד לבלי היכר ולא הפסיק להחמיא לכלה. גם בפרק שלאחריו רונן המשיך להרעיף מחמאות על המראה החיצוני של רותם, עד שזו הובכה וביקשה ממנו בתוקף להפסיק.

רונן פותח הכל: "היא נותנת ביקורת על כל דבר שאני עושה"

נראה שההתלהבות של רונן לא נמשכה לאורך זמן. בהצצה לפרק שישודר בשבת, רונן נפגש עם חבריו ומחליט לפתוח הכל. "אני חייב שתבינו משהו, נראה לי שאתם לא קולטים את הסיטואציה", הוא מסביר בלהט, "אני לא יכול לדבר, אני לא יכול להגיד שום דבר, היא נותנת ביקורת על כל דבר שאני עושה". רונן פורק את תסכוליו מול חבריו, ואחר מהם משיב, "זה נשמע שאתה בסבל". רונן לא מכחיש, אך גם לא מודה, "אני בן אדם נוח, אתה יודע איך אני", הוא פונה לחבר, "אני לא בן אדם שישר אומר לא. עברתי הרבה בשבוע הבא, הייתי מאה אחוז שם בשבילה, כל כולי, מבחינת כל הדברים שעברו עליה, בשבילה".

חתונה ממבט ראשון, קשת 12, שבת