הצצה מאיה ורטהיימר משתפת חוויה מטלטלת מהילדות: "פעם ראשונה שנחשפתי לרוע"

אושיית הרשת השתתפה בתכנית האירוח החדשה של כאן 11, "ארוחה של החיים", ושיתפה את השף ענר בן רפאל פורמן בחוויה מטלטלת שעברה בילדות, "אתה לומד להעריך את זה שאתה יכול לקום בבוקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 12:25 א בתמוז התשפג

מאיה ורטהיימר משתפת חוויה מטלטלת מהילדות: "פעם ראשונה שנחשפתי לרוע"
מאיה ורטהיימר, צילום: צילום מסך כאן 11

תכנית אירוח קולינרית חדשה, "ארוחה של החיים", תעלה הערב (ג') בכאן 11. במסגרת התכנית השף המצליח ענר בן רפאל פורמן מארח בכל פעם אדם אחר ויבשל עבורו. על פי הפורמט הספרדי, השף יתרגם את תחנות חייהם ורגשותיהם של האורחים והאורחות למנות מיוחדות שיכין עבורם. מנות מרהיבות ומלאות משמעות, שמעולם לא הכין לפני כן, וגם לעולם לא יכין עוד.

"אתה לומד להעריך את זה שאתה יכול לקום בבוקר"

בפרק שישודר הערב, מאיה ורטהיימר משחזרת את החוויה המטלטלת שעברה כשהייתה בת 17. "זו הייתה הפעם הראשונה שנחשפתי למשהו שהוא כמו רוע", שיתפה ורטהיימר את השף. אושיית הרשת הייתה אז בכיתה י"ב וחיכתה עם ארבע חברות נוספות בנמל קיסריה. "ואז הגיע רכב", היא שחזרה, "הייתה פנייה לפנינו והייתי בטוחה שהוא הולך לפנות, אבל הוא פשוט לא פנה ופגע בנו". ורטהיימר חטפה פגיעה חזקה, "פורקתי, שברתי לו את השמשה, צד ימין שלי רוסק".

אושיית הרשת ביקשה שיקראו לאמבולנס, אך הנוסעים באוטו הפוגע ברחו. "זה היה נורא", הודתה, "אתה לא יכול לעשות כמעט כלום. אתה לא יכול להתקלח לבד, אתה לא יכול להסתרק ואתה לא יכול להתלבש". החוויה הזו גרמה לורטהיימר להעריך את החיים שלה, "אתה לומד להעריך את זה שאתה יכול לקום בבוקר, אתה לומד להעריך הכל. העובדה שאני יכולה לשבת פה מולך, לדבר איתך, היא כל כך לא מובנת מאליו".