מאיה ורטהיימר נשאלה אם היא מאמינה באלוהים - כך היא הגיבה

בפעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, מאיה ורטהיימר נשאלה האם היא מאמינה באלוקים והשיבה בכנות על גבי תמונה של נרות שבת וגביע קידוש, "באמונה שלמה"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 08/06/23 11:36 יט בסיון התשפג

מאיה ורטהיימר נשאלה אם היא מאמינה באלוהים - כך היא הגיבה
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאיה ורטהיימר היא אחת מאושיות הרשת הכי חזקות באינסטגרם, על למעלה מחצי מיליון עוקבים. עד לא מזמן היא נמנעה מלהביע את דעותיה בנושאים פוליטיים או אקטואליים, בעקבות התפקיד של בעלה אסף זמיר, ששימש כקונסול ישראל בניו יורק. מאז התפטרותו של זמיר, ורטהיימר החלה להתבטא בחופשיות רבה יותר ואף חשפה את השתתפותה במחאות נגד הרפורמה המשפטית.

"אני אדם מאמין"

היום (ה') ורטהיימר ערכה פעילות של שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה ואפשרה לעוקביה לשאול ככל העולה על רוחם. בין כל התשובות של אושיית הרשת, אחת תפסה אותנו במיוחד. עוקב סקרן אחד שאל את מנחת הטלוויזיה האם היא מאמינה באלוקים, וזו השיבה עם תמונה של נרות שבת וגביע קידוש, וכתבה, "באמונה שלמה".

כמה שאלות לפני כן, האושיה נשאלה האם היא מתרגשת לחזור לארץ. "מתרגשת להיות עם המשפחה שלי ועם החברים שלי בעבודה ועשייה ובארץ שאני אוהבת", שיתפה, "גם מפחדת מהלא נודע וגם חרדה, הכל ביחד". בסטורי נוסף היא הודתה, "אבל אני אדם מאמין, ולכן אני סומכת שכל מה שקורה כנראה קורה מסיבה מסוימת".